36 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben ook een buikslapertje. Ons werd dry nights van pampers aangeraden. Deze hebben we geprobeerd en lekt ie net zo goed door. War voor ons momenteel het beste werkt zijn die nieuwe luiers van de kruidvat (groene pakken) en dan 1 maat groter dan hij overdag draagt.
3 jaar geleden
Reactie op Moontje93
Ik heb wel eens gelezen om de luier andersom aan te trekken..
Geen idee of ...
Maat groter hebben we al geprobeerd, maar daar loopt het er ook uit aan de voorkant helaas😕
3 jaar geleden
Reactie op Saskia2104
Wij hebben ook een buikslapertje. Ons werd dry nights van pampers aangerade ...
Ah ik was van plan dry nights te proberen🤔 even afwachten wat anderen daarvan zeggen hier...
3 jaar geleden
Reactie op SamanthaR
Pampers baby dry en dan een maat groterdan overdag en soms zelfs de + varia ...
De romper zit niet te strak, en er zit een soepel pyjamatje overheen. Hebben jullie ook een buikslapertje?
(Als die van ons op z'n rug ligt zijn die van Kruidvat geen probleem, alleen hij draait nu echt elke nacht naar z'n favoriete houding met z'n billen in de lucht haha)
3 jaar geleden
Wij hebben hier ook een buikslaper, en toevallig ook kruidvat luiers. Hadden precies hetzelfde, ik ben voor mezelf overgegaan naar de up and go van het kruidvat ivm veel moeite hebben met de normale luiers dicht krijgen. "Lichamelijke klachten" en nu is onze kleine dame 4 ochtenden droog gebleven, de urine word door de gehele luier opgenomen ipv alleen aan de voorkant.
3 jaar geleden
Reactie op DvGorp
Wij hebben hier ook een buikslaper, en toevallig ook kruidvat luiers. Hadde ...
Dat zijn die luier broekjes of niet? Dat kan ik nog wel eens proberen
3 jaar geleden
Dat zijn die luier broekjes of niet? Dat kan ik nog wel eens proberen
Dat zijn idd die luierbroekjes ja. Ons meisje was voor die broekjes al ruim een week echt iedere ochtend drijfnat, het is heel lang goed gegaan. Ik heb toen maar zo'n broekje geprobeerd en dat werkt tot nu toe perfect.
3 jaar geleden
Reactie op DvGorp
Dat zijn idd die luierbroekjes ja. Ons meisje was voor die broekjes al ruim ...
Ah super. En dan gewoon de normale maat? Of heb je een maat groter?
Wij gebruiken maat 4, ons mannetje weegt 10kg
3 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem met mijn zoontje. Gelukkig heeft mijn dochtertje daar geen last van.
Het was een hele zoektocht. Heb echt elke merk en soort luier gekocht. Het enige wat heeft geholpen was toch de nappy pants (premium protection) en indd een maatje groter dan dat hij normaal droeg.
3 jaar geleden
Pampers premium protection. In die 8 maanden is ze misschien 2x doorgelekt? Nu bij Etos 2+2 gratis. Bij Kruidvat 4 pakken voor 26 euro.
Onze dochter zit in maat 4, ik was bij Etos 20 euro kwijt voor 4 pakken. Goedkoper dus als Kruidvat maar hij moet maar net in je buurt zitten.
Kan het zijn dat de luier die je gebruikt misschien iets te groot is?
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik lees hier reacties over een maat groter in de nacht maar ik dacht eerder ...
Ik heb de juiste maat s'nachts aan, zelfde als overdag. Maat groter maakte geen verschil, maar kleiner gaat echt niet meer haha, daar is ie veel te groot voor.
3 jaar geleden
Ik heb de juiste maat s'nachts aan, zelfde als overdag. Maat groter maakte ...
Ja maat kleiner klinkt achteraf ook niet logisch, je gaat niet voor niks naar de volgende maat 😂
Maar groter klinkt voor mij ook niet logisch. En heel gek gezegd, als het alleen voor de nacht is… 2 luiers? 😂
3 jaar geleden
Bij ons werkte het eventjes om een luier gewoon aan te doen en een andere achterstevoren eroverheen. Maar na een paar weken lekte ze ook daar overheen. Ze slaapt ook op dr buik en schuift het hele bed 36x rond in dr slaap.
Nu pampers premium protection broekjes in een maat groter en al maanden kurkdroog. Maat groter doen we trouwens alleen omdat we die in huis hebben voor dr grote zus. Misschien dat dr eigen maat ook prima zou werken.
Ik ben in ieder geval groot fan van de broekjes. Door de elastische rand rondom de taille kan ie niet overstromen.