36 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben geen buikslaper dus geeen idee of het voor jullie werkt, maar onze dochter lekte ook steeds door en ik heb toen ipv premium protection van pampers (doorlekken) en pampers harmonie (doorlekken) de extra droog en en extra zacht luiers van albertheijn gekocht. Hierin blijft ze heeeel droog. Ik denk dat dit komt omdat de voorkant veel breder lijkt dan de andere pampers. Je hebt bij de AH 2 soorten eigen merk, een pak met een berenkopje erop (die zijn het niet) en de extra droog en extra zacht ofzoiets!
3 jaar geleden
Bij ons Is de nachtluier Pampers active fit maat 4+. De + wilt zeggen dat ze nog meer absorberen.
3 jaar geleden
Ik heb de Kruidvat luierbroekjes 4 maxi gekocht. Ben benieuwd of hij het droog gaat houden, anders gaan we de volgende uit deze antwoorden proberen als het pakje op is.
3 jaar geleden
Reactie op humilitas
Pampers premium protection 👌🏻
Die krijgt hij altijd bij oma aan, die worden wat klammig aan de buitenkant voor mijn gevoel, vind ik geen fijne luiers
3 jaar geleden
Die krijgt hij altijd bij oma aan, die worden wat klammig aan de buitenkant ...
Klopt, als ie echt vol zit is ie klammig maar lekt niet door dat is echt super fijn
3 jaar geleden
Reactie op Anvd
Nou, mijn dochter heeft nu diaree door tandjes en de diaree ging dwars door ...
Haha ja dat geloof ik direct. Ik merk ook dat die premium protection na een uurtje al klammig zijn aan de buitenkant.
3 jaar geleden
Reactie op Anvd
Nou, mijn dochter heeft nu diaree door tandjes en de diaree ging dwars door ...
Oh oeps, heb k nog geen last van gehad hihi
3 jaar geleden
Het is echt een kwestie van uitproberen. Bij onze oudste werken meestal de pampers baby dry pants in +maten goed voor de nacht. Bij onze kleine werken juist de pampers premium protection het beste om droog te blijven. Uiteraard precies tijdens de vakantie lekten alle luiers door... 🤔
Kruidvat, etos, jumbo en de nachtpampers lekken hier standaard door, dus die ga ik niet meer opnieuw proberen.
3 jaar geleden
Nou wij hebben nu 2 nachten de luierbroekjes van Kruidvat gebruikt, gewoon de goede maat... En al 2 ochtenden droog🥳🥳🥳