158 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hier staat 't potje in haar slaapkamer, als ze wakker word zegt ze "pssst" ...
🤭👍🏻 Ze worden wel groot zo hé. 😃

2 jaar geleden

Reactie op mooni

🤭👍🏻 Ze worden wel groot zo hé. 😃
Ja stom!!! Ze hebben ook hele verhalen... Alleen niemand snapt 't nog haha

2 jaar geleden

Reactie op Kahless

Doosje rozijnen aanbieden?
Eten op de wc vind ik maar vreemd...🤔😊😊😊

2 jaar geleden

Reactie op Romaan

Mijn dochter zit 1 seconde op het potje en gaat er dan weer vanaf. Ze is he ...
Komt vanzelf. Ik zou me vooral niet te druk maken. Het is nu kennis maken met.. als ze straks weet waar het voor is en wat ze daar “moet” doen, dan komt dat echt wel.

2 jaar geleden

Eten op de wc vind ik maar vreemd...🤔😊😊😊
Ja ik ook.. doe je zelf ook niet toch🤭

2 jaar geleden

Mijn zoontje wil nu niet meer gaan slapen als hij net gepoept heeft en zegt ook 'bah' en wijst naar z'n luier. Eerste teken om te gaan oefenen met een potje?

2 jaar geleden

Wat voor potje hebben jullie? Is zo'n uitneembare schaal handig of maakt dat niet uit?

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Wat voor potje hebben jullie? Is zo'n uitneembare schaal handig of maakt da ...
Vind ik wel handig met schoonmaken

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Mijn zoontje wil nu niet meer gaan slapen als hij net gepoept heeft en zegt ...
Ja, kijken kan altijd en je hoeft ook niet meteen te oefenen. Je zou eens kunnen kijken wat hij doet/hoe hij reageert. Zonder druk, gewoon eens kijken of het zijn interesse wekt.

2 jaar geleden

Bij ons staat het potje in de badkamer, vanavond voor het douchen heeft onze kleine man voor het eerst op je potje geplast 👏. Morgen nogmaals kijken of hij het echt door heeft. 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wie heeft er een leuke aanrader voor een voorleesboek over het potje?

2 jaar geleden

Reactie op Romaan

Bobbi

2 jaar geleden

Reactie op Romaan

Bumba heeft een flapjes boek over op het potje. Is hier verslonden door de eerste, dus voor de tweede straks een nieuwe aanschaffen 🙈😅

2 jaar geleden

Vandaag heeft onze dochter 2x erop gezeten en 2x gepoept. We hebben geen verwachting dat dit al standaard wordt, maar wel echt top 😃. Ze begint zelf steeds beter aan te geven dat ze moet poepen of gepoept heeft. Over de boekjes: bij de bieb is heel veel keus over dit onderwerp.

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Wat voor potje hebben jullie? Is zo'n uitneembare schaal handig of maakt da ...
Heel handig! Daar leg je een luier in. Deksel erop zodat ze daarop zitten. Als ze poepen dan is het zo opgeruimd😅

2 jaar geleden

Wij hebben 2 potjes. 1 in haar slaapkamer en 1 in de woonkamer. Onze dochter is er heel nieuwsgierig naar en gaat er regelmatig opzitten of pakt haar luier en zegt dan Bah! Maandag stond ze zo te wijzen naar haar luier en bah te roepen dat ik haar luier heb uitgedaan en haar op het potje heb gezet. Ze stond na 10 seconde weer op, plaste vervolgens staant naast het potje en toen ik haar weer op het potje zette en erbij zei dat ze daar dus in moet plassen, zat ze er ineens op te poepen 🥳😁 Wij hebben nu de "zindelijkheidsbox" aangeschaft. Dat is een doosje met een infoboekje over hoe je het het beste kunt aanpakken, maar ook met stickerkaarten en stickers om ze te kunnen belonen. Mijn neefje was met deze box binnen een week zindelijk!! Voor deze methode moet je wel echt de tijd nemen. Wij starten er binnenkort echt goed mee dus ben benieuwd :)

2 jaar geleden

Heel handig! Daar leg je een luier in. Deksel erop zodat ze daarop zitten. ...
Een luier inleggen? Dure grap?

2 jaar geleden

Mijn dochtertje wijst sinds een paar dagen naar haar billen en zegt dat poehpoeh als ze moeten plassen of poepen. 😁 Helaas doet ze vervolgens niks als we haar op de wc/potje zetten. Afgelopen weekend zag ik dat ze moest poepen en heb ik haar er snel op gezet en had ze na een minuutje wel een drolletje er in. Het begin is er! 🥳

2 jaar geleden

Een luier inleggen? Dure grap?
Wc papier kan toch ook?

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Wc papier kan toch ook?
Dat dacht ik dus ook. :)