5 Reacties
3 jaar geleden
Ik weet de oorzaak niet, maar hier ook steeds een riedel: verkouden, koorts, ontsteking. Neusspray, paracetamol is niet aan te slepen en we zijn allemaal zooooo moe
3 jaar geleden
Wel meegemaakt met mijn neefje. Eerste 2 jaar enorme ellende geweest met veel pijn, altijd ziek en niet slapen 's nachts. Een enorme aanslag ook op het leven van de ouders door zolang slapeloze nachten te hebben gehad. Kind heeft meerdere keren buisjes gehad in de oren en is 2x geopereerd aan de amandelen (neus en keel). Pas na het verwerken van de tweede operatie is het eindelijk goed gekomen.
Het is inderdaad zo, dat er pas na het eerste jaar eventueel geopereerd mag worden. Zorg goed voor jezelf, dat je niet oververmoeid raakt. Ik heb van dichtbij gezien hoe enorm zwaar dit is.
3 jaar geleden
🤗 Ik heb helaas geen oplossing voor je. Wat moet dit zwaar voor je zijn. Heb je genoeg hulp zodat je zelf bij kan tanken?
3 jaar geleden
Hier ook continue verkouden en heel vaak koorts. Als ie geen pijn lijkt te hebben geef ik geen paracetamol. Voordeel is dat hij wel goed slaapt , en meer slaapt als ie niet lekker is. Maar het is een constante riedel met heel vaak kind eerder ophalen van de opvang. Ik vraag me ook af of ik er iets mee moet. Al zei de huisarts dat een baby die naar opvang gaat echt makkelijk 20x ziek kan zijn in een jaar