101 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Saskia2104
Wij hebben de maxicosi mica aangeschaft! Super tevreden over
Deze kan alles wat je beschrijft in je bericht 😊
3 jaar geleden
Ik dacht dat ze tot 15 maanden in maxi cosi mogen... Is het echt maar 6 maanden? 😱
3 jaar geleden
Reactie op Saskia2104
Hebben wij ook! Echt een topper!
3 jaar geleden
Ik dacht dat ze tot 15 maanden in maxi cosi mogen... Is het echt maar 6 maa ...
Als je baby dan al zo groot is als eentje van 15 maanden wel ja
3 jaar geleden
Welke autostoel raden jullie aan? Ik heb een isofix aansluiting in de auto, en ik wil graag een stoel die 360 draait en ook nog evt in lig en zit stand kan? Weet niet of ze dat allemaal kunnen?
Welke raden jullie aan?
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Welke autostoel raden jullie aan? Ik heb een isofix aansluiting in de auto, ...
Wij hebben de maxi cosi mica. Heeft 3 zit/lig standen. Onze dochter past daar mooi in, zit goed en vooral kan er heerlijk in slapen!
3 jaar geleden
Reactie op Saskia2104
Wij hebben deze ook, erg blij mee!!
3 jaar geleden
Ik dacht dat ze tot 15 maanden in maxi cosi mogen... Is het echt maar 6 maa ...
Tot 15 mnd mogen ze inprincipe in de maxicosi (de draagbare autostoel) hierin kunnen ze makkelijk achterstevoren vervoerd worden. Vanaf 9 mnd mag je inprincipe overstappen naar een grotere autostoel, zolang 't hoofd goed beschermd is en dus niet aan de bovenkant er uit komt, mogen ze vervoerd worden in de maxicosi.
T is verstandig om de stoel tot 15 mnd achterste voren te zetten ivm de in pact van een ongeluk op 't nekje van de baby.
Maar veel ouders kiezen er voor om met 9 mnd over te gaan op de volgende stoel. 😊
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Nou hier precies de zelfde vraag dus lees even mee! Haha mn zoontje is 8 maanden en 10 a 11 kg. Zn hoofdje komt nog niet boven de (joolz) maxi cosi uit maar ik vind het zo krap worden.. twijfel of dat wel lekker zit
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Wij hebben de Recaro Salia gekocht. 360 graden draaibaar met isofix. Kunnen ze blijkbaar al vanaf de geboorte in tot 4 jaar. Wij zijn sinds vorige week over en onze Luc wordt volgende week 9 maanden. Wij zijn er super tevreden over. Hebben hem in de aanbieding gekocht bij Babylux. Maar weet niet of die aanbieding nog geldig is.
3 jaar geleden
Wij hebben de joie i-spin 360 e, vind hem super fijn, draait soepel, goede ligstanden en makkelijk in gebruik
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Ben benieuwd naar jullie autostoeltjes?
Na veel reacties te hebben gelezen van mama's hier hebben we gekozen voor de maxi cosi mica. Heel tevreden mee! 360° en hij kan iets achterover. Super makkelijk om mn mannetje erin en eruit te halen!
3 jaar geleden
We hebben een cybex cloud z, die gaat van 0-18 mnd, max 87 cm, max 13 kg mee. En daarna kopen we de vervolgstoel. Die monteer je op hetzelfde voetstuk dat we nu hebben en ook 360 graden draait.
3 jaar geleden
Zojuist onderstaande stoel besteld voor beide auto's. Mijn broer heeft deze ook dus al even in het echt kunnen testen
Autostoel Goliath Pro 0-1-2-3 Isofix Rotation Black/Grey