101 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op MamaI2020💙
Iemand ervaring met maxi cosi assix? 😊
Net gekocht!
Ze zit er nog niet in, maar installeren in de auto was een makkie.
Wel schrok ik van het gewicht, wat een gevaarte is dat! We wouden eigenlijk een stoel die we konden wisselen van auto (wij hebben 2 auto's en ze moet ook bij opa's en oma's in de auto kunnen) maar daar is deze stoel niet geschikt voor, zo enorm zwaar...
We hebben nu de axis als vaste stoel voor de auto waar ze 90% van de tijd in zit en de nania racer sp om te wisselen als ze een keer met opa en oma mee gaat of even in de andere auto moet.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Zeker! Echt heel fijn. Wat wil je weten
Fijn om te horen! Vervoer je al wel voorwaarts? Ik zit daar heel erg mee dat ze eigenlijk aanraden tot 15 maanden. Mijn zoontje kan nu nog even in de maxi cosi zelf, maar dit gaan we niet tot de 15 maanden redden. Om een stoel voor maar 4/5 maanden aan te schaffen vind ik ook zo wat!
3 jaar geleden
Net gekocht!
Ze zit er nog niet in, maar installeren in de auto was een mak ...
Oh ik vind hem absoluut niet zwaar.. Ik wissel hem ook makkelijk van de ene naar de andere auto.
En ja ik vervoer sinds dat ze 9 mnd is haar voorwaarts... Mijn auto past gee. 360 stoel in, (citroen c3) en de maxicosi is nog wel in gebruik maar heel zelden.. We gebruiken die voor als de een brengt en de andere haalt..
Ze kan heel stevig zitten, en ik weet van de 15 mnd regel, werd ook uitvoerig gewaarschuwd in de winkel, maar kan d'r moeilijk in de kleine autostoel drukken "omdat dat hoort" terwijl ze er geen ruimte meer in heeft.
We moeten nog een 2e stoel aanschaffen, maar ben er nog niet over uit welke. 't is best een uitgave.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Oh ik vind hem absoluut niet zwaar.. Ik wissel hem ook makkelijk van de ene ...
Ik heb een Peugeot 108 (wel 5 deurs) maar daar past de maxi cosi mica prima in. Dit is wel een 360 stoeltje die tot 4 jaar kan. Volgensmij is mijn auto een stukje kleiner dan jouw c3, maar ik weet natuurlijk niet hoe de ruimte achterin is.
Maar het viel mij alles mee in iedergeval! Redelijk compacte vergeleken met de rest van de 360 stoeltjes. Maar idd.. wat een geld😱
Deze is trouwens ook super makkelijk te bevestigen en ik vond hem persoonlijk niet te zwaar dus ook makkelijk te wisselen per auto. Ik heb hem voor 300,- bij de babyplanet gekocht
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Ik heb een Peugeot 108 (wel 5 deurs) maar daar past de maxi cosi mica prima ...
De maxicosi axiss is 150 euro... 🙈 Voor 300 heb ik 2 stoeltjes 😂 k vind dat nogal wat qua prijs verschil.. 😂
Daarnaast zijn wij allebei best Lang dus de stoelen moeten ruim naar achter. Ik rijd met de stoel in de achterste stand, en de bijrijdersstoel staat ook in een van de laatste standen omdat ik of mijn partner er anders niet naast kunnen zitten 😅🙈
T komt wel goed. Zoveel rijden we niet.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
De maxicosi axiss is 150 euro... 🙈 Voor 300 heb ik 2 stoeltjes 😂 k vind d ...
Haha ja mn vriend is ook heel lang dus als we in mijn auto gaan met de kleine dan moet hij wel rijden🤣
En idd belachelijk veel geld.. en dit was volgensmij nog 1 van de voordeligste 360 stoeltjes🙈
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
De maxicosi axiss is 150 euro... 🙈 Voor 300 heb ik 2 stoeltjes 😂 k vind d ...
De maxicosi mica is zeker erg duur. Maar ik vind hem het geld zo waard. Wij hebben 4 autostoeltjes (2 eigen auto's en 2 van opa en oma met eigen stoeltjes) van goedkoop tot duur. En de mica blijft gewoon de prettigste 😊 de axiss heb ik nog niet geprobeerd, misschien iets voor de andere opa en oma 😊
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Hoi hoi!
Zitten jullie kindjes al in een autostoeltje ipv een maxi cosi?
...
Officieel moeten ze tot 15 maanden achterste voren worden vervoerd.
Ze mogen best al eerder over naar de andere stoel. (vanaf 9 mnd geloof ik..) dus als je een 360 stoel hebt, lekker over stappen. 😊
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Hoi hoi!
Zitten jullie kindjes al in een autostoeltje ipv een maxi cosi?
...
Het is zooo makkelijk! Lekker overstappen! 🙃
2 jaar geleden
Er wordt vandaag een maxi cosi AxissFix bezorgd. Kan zowel voorwaarts als achterwaarts dus kan ze nog paar maanden achterwaarts zitten. Dat draaibare sprak me ook aan nu ze zwaarder wordt ja😆 Hoop dat het wat is! Ik maak mezelf alleen al druk om of ze wel in die stoel kan slapen. Zit wel ligstand op maar dat is toch wel minder liggend dan zo'n baby maxi cosi. En tweede kerstdag 2,5u naar Limburg rijden hoop ik wel dat ze gedeelte van de rit kan slapen....