Dag dames!
Wat gaat de tijd snel! 🥲 De meeste baby’s van deze groep zullen nu ongeveer 6 maandjes oud zijn, waaronder mijn meisje 💕
Ik was mij alvast aan t oriënteren op een nieuwe autostoel waar ze binnenkort in mag zitten ipv de maxicosi. Hebben jullie al een keuze gemaakt daarin?
Ik wil er graag één die je 360 graden kunt draaien (met base) en die in een slaapstand kan.
Hebben jullie tips of ervaringen?
Groetjes ✌🏼
Zeker dank je, het heeft mij toch over de streep getrokken. 😊
Het lijkt m ...
Let wel ff op dat je met het vast zetten goed vast zet.
Wij hadden hem in de winkel gekocht, en toen terug haar er in gezet en elke bocht schoof ze door de auto 😂 (figuurlijk)
Wij kijken naar de cybex pallas. We hebben nu een cybex die tot 15 maanden ...
Ja die hebben we voor onze oudste dochter. We hebben de pallas m-fix. Ik vind hem super fijn en ze zit er nog steeds graag in. Voordeel is dat je hem helemaal tot aan de zitverhoger kunt ombouwen, dus je hebt geen andere stoel meer nodig.
Ondanks dat we 2 maxicosi stoeltjes gekregen hebben voor de jongste, ga ik nog een cybex bijhalen. Persoonlijk vind ik die veel prettiger en ik heb er een beter gevoel bij qua veiligheid.
Ja die hebben we voor onze oudste dochter. We hebben de pallas m-fix. Ik vi ...
Super fijne reactie. En collega van me zegt dat de sirona beter is, omdat de pallas drukkend en warm is een dat niet ieder kind dat blok fijn vindt.. Ik ga nog even op onderzoek uit
Super fijne reactie. En collega van me zegt dat de sirona beter is, omdat d ...
De sirona kun je tot 4 jaar gebruiken en daarna gebruik je dan een losse zitverhoger, dus dat kan ook. Onze oudste vindt dat blok juist fijn, ook al zou ze al zonder mogen. Warmte valt heel erg mee. Ze heeft zo meer vrijheid met de armen dan in riemen en ze kan er dingen opleggen. Bij een aanrijding komt de pallas ook beter uit de testen, omdat er minder kracht op de nek komt. Maar ik zou zeggen, test ze een keer uit in de winkel en kijk wat je zelf het prettigste vindt.
Wij kijken naar de cybex pallas. We hebben nu een cybex die tot 15 maanden ...
Wij hebben de Pallas-G. Super fijne stoel, ze zit er graag in. In de winkel geprobeerd, daar zeiden ze inderdaad ook dat niet ieder kindje dat kussen fijn vindt. Ze moest heel even wennen aan de overgang van de maxi cosi naar deze stoel maar bevalt erg goed nu! Kunt ‘m ook in “ligstand” zetten als je kindje in slaap gevallen is. Ik raad de stoel dus zeker aan!
Cybex sirona z i size. Heel tevreden met deze autostoel
Ik ook! Ik ging in de winkel kijken voor de maxi cosi axissfix maar kwam met de cybex thuis. Kostte flink meer geld maar uit de testen komt deze goed naar voren en praktisch werkt deze ook goed.
Even wat anders: mijn zoontje is haast 15 maanden, gaan jullie je kindje dan voorwaarts in de auto vervoeren gezien zolang mogelijk achterwaarts aangeraden wordt?