101 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Even wat anders: mijn zoontje is haast 15 maanden, gaan jullie je kindje da ...
Ik houd hem zolang mogelijk achterwaarts want ALS je botst, bots je waarschijnlijk aan de voorkant ergens tegenaan en dan is de klap voor z'n lijf het minst heftig als hij achterwaarts zit. Als hij naar voren zou zitten gaat z'n hele lijfje, hoofdje en nekje naar voren. En daar zijn ze nog niet sterk genoeg voor.

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ik houd hem zolang mogelijk achterwaarts want ALS je botst, bots je waarsch ...
https://youtu.be/di0dSVJm-Rc Hier zie je met poppen goed het verschil tussen voor en achterwaarts zitten tijdens een botsing.

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ja ik ga dat binnenkort wel doen. Ik word er gek van dat ze helemaal chagri ...
Als je ze draait dan vinden ze wel e.a. reden om chagrijnig om te zijn. 🙈

2 jaar geleden

Wij hebben Maxi Cosi Pearl Pro omdat er maar weinig opties waren voor de Family fix 3 base. Maar prima stoel volgens mij hoor.

2 jaar geleden

Yuuuupp! Mama heeft een mobiel en die wil ik ook.. 🙈

2 jaar geleden

Ja vast maarja dan hoef je niks meer te doen als dat de gedachte is 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Even wat anders: mijn zoontje is haast 15 maanden, gaan jullie je kindje da ...
Onze dame zit sinds een paar weken in de opvolgstoel en dus voorwaarts. Gaat prima en ze vindt het zoveel fijner dat ze nu net als haar zus rechtop kan zitten en vooruit kan kijken.

2 jaar geleden

Ben ik de enige dat me zoontje vorig jaar april dua was hij ongeveer 4 maand dat ie al niet meer in de maxicosi paste? Ik heb toen een axsis auto stoel gehaald die in slaapstand kan zo hele tijd vervoerd en zat ie vele male beter in is wel voorwaarts

2 jaar geleden

Ben ik de enige dat me zoontje vorig jaar april dua was hij ongeveer 4 maan ...
Geen idee. Er is volgens mij zoveel verschil in stoelenland. Onze stoel groeit mee en gaat van 0-2 jaar.

2 jaar geleden

Oh dat is wel heel snel! Zat er geen verkleinstuk in wat eruit kon? Vriendin van mij heeft een grote knul en die zat met 6-7 maanden in een andere autostoel ongeveer..

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Oh dat is wel heel snel! Zat er geen verkleinstuk in wat eruit kon? Vriend ...
Uit de maxicosi was de verkleining al alleen zn hoofd kwam er boven uit

2 jaar geleden

Uit de maxicosi was de verkleining al alleen zn hoofd kwam er boven uit
Oh nou dan kan het dat dus niet zijn nee. Ik weet het niet, had jij ook een lang kind dan als je naar de metingen kijkt? Ben wel benieuwd! En welke maxi cosi zal misschien ook nog schelen?

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Oh nou dan kan het dat dus niet zijn nee. Ik weet het niet, had jij ook een ...
Ja die van mij was met 55cm geboren dus was al vrij groot en indd denk ook verschil in soort maxicosi hoor want die van me nicht paste hij wel gwn toen in alleen hij was niet gepland ofzo dus had ook geen geld om het nieuw tekopen heb toen 1 voor 20 euro gekocht via marktplaats maar wist ook niet dat er uberhaupt verschil in kon zitten was toen pas 18

2 jaar geleden

Je kind past niet meer in de autostoel zodra het hoofdje er boven uit komt.. De voeten komend er al eerder boven uit. Maar ze zijn zo flexibel dat ze niet beter weten dan hun benen te buigen..

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Je kind past niet meer in de autostoel zodra het hoofdje er boven uit komt. ...
Oh dus ik had het niet verkeerd gedaann want zn koppie stak er boven uit en indd hij boog toen zn beentjes wel

2 jaar geleden

Ja die van mij was met 55cm geboren dus was al vrij groot en indd denk ook ...
Ohja inderdaad best lang was hij dan al! 😊 Nee en zoiets heb ik toen ook niet bij nagedacht, plus je weet ook niet of je een lang kind krijgt of niet 😜 Het is toch allemaal goed gegaan zo dan!

2 jaar geleden

Wij hebben de cybex sirona en hebben de hoes eraf moeten halen om te wassen omdat mijn zoontje wagenziek was geworden. Toen kwamen we erachter dat we de newborn inleg er nog in hadden zitten 😂. Gordels gaan ineens een stuk makkelijker dicht nu die eruit is🙈. Ik dacht ik post deze handige actie even, misschien zijn er meer die niet door hebben dat er een newborn inleg inzit😅.

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Wij hebben de cybex sirona en hebben de hoes eraf moeten halen om te wassen ...
Hahahah ja precies zoiets, kan me helemaal voorstellen dat zoiets gebeurd haha

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Wij hebben de cybex sirona en hebben de hoes eraf moeten halen om te wassen ...
Ik had 2 inlegdelen. Allebei er nu uit. Was het makkelijk te wassen? Ik had laatst kots in de wandelwagen. Ook op de riempjes. 🤢

2 jaar geleden

Ik had 2 inlegdelen. Allebei er nu uit. Was het makkelijk te wassen? Ik ha ...
Het was even een puzzel om de hoes eraf en erop te krijgen maar het is gelukt! Hoop dat we het niet vaak hoeven te doen, zo vies😝