11 Reacties

3 jaar geleden

Weggooien... jammer maar het lijkt mij niet hygiënisch om de speen nog aan een ander te geven...

3 jaar geleden

Difrax hield hij ook niet in.. wij hebben nu curaprox... deze gaat beter..

3 jaar geleden

Eerste speen bewaard bij zijn eerste spulletjes. De rest gewoon weggooien, wat zou ik er mee moeten doen? 🤣

3 jaar geleden

Weggooien

3 jaar geleden

Weggooien, maar wel recyclen 👌

3 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Weggooien, maar wel recyclen 👌
Hoe? Silicone en hard plastic? Mag dat beide bij plastic?

3 jaar geleden

De gebruikte weggooien. Ik heb er nog een tweede newborn speen (kreeg er 1 van schoonzus) deze zit nog in de verpakking. Kijk wel wat ik er mee doe. Mss bewaren voor de volgende kleintje in de vriendenkring

3 jaar geleden

Ik heb er veel weg gegooid, omdat me beide kindjes gewend aan 1 soort speen ik heb er nog 2. Me oudste wilt echt geen andere speen 2x voorgekomen dat ik em kwijt was zelf aan zijn speenkoord, als ik een andere wil geven dan weigert hij het alsof het een eng vies ding is 🤣.

3 jaar geleden

Een tandenborstels die je één keer hebt gebruikt bewaar je toch ook niet voor een ander? 😦Weggooien dus.

3 jaar geleden

Weggooien lijkt me ook het meest hygiënische. Hoe lang gebruiken jullie hetzelfde speentje voordat die aan vervanging toe is?

3 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Weggooien lijkt me ook het meest hygiënische. Hoe lang gebruiken jullie het ...
Hier iedere 6 weken een nieuwe. Dit is bij de meeste spenen het advies om te voorkomen dat de speen beschadigingen krijgt die mogelijk nog niet met t blote oog te zien zijn, maar al wel een risico kunnen vormen..