9 Reacties

3 jaar geleden

Ja, hier ook. Geef ook nog bv, maar wil eigenlijk ook wel weer een cyclus, niet om direct zwanger te worden maar toch wel over niet al te lange tijd

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Geef ook nog bv en wil hier graag nog wel even mee doorgaan, maar wil ook niet te lang wachten met proberen voor een tweede. Ik hoop niet dat het elkaar uitsluit.

3 jaar geleden

Hier het zelfde ook nog met 10 maanden en borstvoeding, niet ongesteld. Ben blij dat ik 1 gezond kindje heb mogen krijgen en laat het hier bij, maar ik ben dan ook bam mam en 40 jaar 😊

3 jaar geleden

Mijn cyclus was helemaal niet regelmatig en werd amper ongesteld, maar nu toch zwanger van de 2e. Hoop dat t je een beetje geruststelt, want het kan blijkbaar wel gewoon. 😊

3 jaar geleden

Geen maanstonden hoeft niet te betekenen geen siclus.

3 jaar geleden

Same 💁🏼‍♀️

3 jaar geleden

Het kan zomaar komen! Ik zat in dezelfde situatie als jij. Werd ook ongeduldig ivm nieuwe kinderwens (verder totaal niet gemist haha). Gaf nog 2x borstvoeding op een dag, maar merkte al dat het afnam. Met 9 maanden weer ongesteld geworden, voelde het totaal niet aankomen. Uiteindelijk met 9,5 maand gestopt met borstvoeding omdat kindje beter van de fles dronk dan bij mij 😢. Dus wie weet komt het elk moment. Ik had voor mezelf bedacht om de huisarts te bellen met 12 maanden, als ik dan nog niet weer ongesteld zou zijn geweest.

3 jaar geleden

Hier ook nog niet ongesteld! Ik heb wel de pil genomen tot i augustus. En ik geef nog bv, niet zo heel veel meer, enkel 's ochtends en 's avonds. Productie is enorm gezakt. Ben ook nog aan het wachten 😅 We willen ook graag voor een tweede beginnen

3 jaar geleden

Hey, ik was 8 maand lang niet ongesteld omdat ik borstvoeding gaf. Mijn productie is beginnen minderen en ze dronk enkel nog ‘s nachts aan de borst. Ze begon ook te bijten wat het niet meer zo aangenaam maakte voor mij. Ik kolvde overdag maar veel kwam er na een tijd helaas niet meer uit dus ik ben beginnen bijvoeden met KV. Door minder en minder te borstvoeden zijn uiteindelijk na 9 maanden mijn maanstonden terug begonnen. Ik heb wel gehoord dat dit soms nog maanden kan uitblijven na bv. Bij de eerste eiersprong na mijn eerste regels was ik meteen bevrucht. Ik had nooit verwacht dat dit zo snel zou gebeuren! Maar we zijn zeker wel blij de komst van ons tweede kindje.