12 Reacties
3 jaar geleden
En de fles afbouwen? Aangezien hij overdag gewoon genoeg te eten krijgt (ga ik vanuit) komt hij puur uit gewenning 's nachts nog een keer voor de fles. Dus dan is het idd geen zuigbehoefte maar de comfort en troost van de fles. Zou het helpen als je elke keer wat minder water en voeding doet? Bijv vanavond starten met 120 water en maar 3 scheppen, over paar dagen 90 water en 2 scheppen, etc. Op die manier heeft hij op den duur door dat hij voor niks wakker wordt, want dat die fles niks lekkers/voeding meer bevat (dit werkte voor ons bij de 23u fles).
Ik roep maar wat hoor.. kan me namelijk voorstellen dat je ook wel eens een nacht wil doorslapen 馃槾
3 jaar geleden
Mijn zoontje dronk voorheen ook nog een nachtfles . Terwijl hij het heleMaal niet meer nodig had
Heb het ook afgebouwd doormiddel van steeds meer water met minder voeding. Binnen een week was die eraf
3 jaar geleden
Reactie op Catharina89
En de fles afbouwen? Aangezien hij overdag gewoon genoeg te eten krijgt (ga ...
Dit zou ik ook doen en is ook wat het consultatiebureau ons vertelde toen onze kleine tijdens een sprong opeens weer de fles wou in de nacht (8 maanden). Bij ons zeiden ze een normale fles geven maar dan met de helft aan schepjes, paar dagen later weer een schepje minder, etc. Hun advies was, zo snel mogelijk die nachtfles eruit. Succes, kan me voorstellen dat het zwaar is!
3 jaar geleden
Het is hier al bijna 10 maanden en nog steeds niet op orde's nachts.
Tijdens sprongetjes en tandjes elke drie uut wakker en "normaal gesproken" 23:00/00:00 uur de late fles en dan om 4:00/5:00/6:00 uur een nacht voeding en 7:00/8:00/9:00 wakker.
Geef nog borstvoeding en kolf voor de oppas.
3 jaar geleden
Reactie op KittensCat
Het is hier al bijna 10 maanden en nog steeds niet op orde's nachts.
Tijden ...
Same. Meestal is er wel iets met haar dat ik twee keer moet voeden in haar nacht. Soms zelfs drie keer...
3 jaar geleden
Reactie op Gon1984
Dit zou ik ook doen en is ook wat het consultatiebureau ons vertelde toen o ...
Bedoel je met een normale fles de hoeveelheid water? 馃檳 dat je alleen de schepjes verminderd of ook minder water?