9 Reacties

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

De leidsters hadden dit inderdaad wel even kunnen vermelden als ze het gezien hebben. Ik zal gewoon na vragen of ze weten wat er gebeurt is. Daar is helemaal niks ergs aan het belangrijkste is dat jullie een fijn gevoel hebben bij de opvang en wel dingen kunnen bespreken die niet bevallen of anders kunnen

2 jaar geleden

Pfoe wat naar om mee te maken! Zeker erover in gesprek gaan idd. Hebben jullie ook een pedagogisch coach/ contactpersoon op de opvang? Zo ja, zou je als ouders met diegene misschien een 1 op 1 gesprek kunnen aanvragen? Het lijkt me een situatie om op een rustig moment (zo gehaast vaak tijdens halen en brengen) samen tot een oplossing te komen. Mijn ervaring met onze 2 dochters op de opvang is dat als ze zoiets als een schram of wat dan ook hadden dit wel gelijk met de overdracht werd verteld, mits ze het hebben gezien natuurlijk en ook wbt zo lang huilen op de dag. Kan mij bijna niet voorstellen dat ze dat niet elke keer dat dat zo is op z'n minst benoemen. Is toch altijd even een moment bij het ophalen hoe de dag is gegaan. En heel goed dat je het aankaart, zeker in gesprek gaan je mag er alles over vragen en aangeven dat je er meer over wilt weten hoe het op zo'n dag met hem gaat. Al helemaal als het nog niet zo lekker loopt.. het is jullie kind, dus aan de bel trekken om de beste begeleiding voor hem te regelen is zeker goed om te doen. Goed ook dat je er een foto van hebt, kan je dat altijd nog laten zien als het nodig is.. Sneu voor jullie mannetje, hoop dat het snel beter gaat. In ieder geval heel veel good luck voor morgen♡

2 jaar geleden

Wat een vervelende situatie! Kan het niet zijn dat die dit zelf heeft gedaan met z’n nageltjes? (Ik zie 2 plekjes toch?) Mijn dochter heeft hetzelfde maar zag het gebeuren en heb toen meteen dr nageltjes geknipt. (sorry als ik het niet goed zie en het erger is dan het voor mij lijkt). Maar heel sneu dat ie het zo moeilijk heeft op de opvang :(

2 jaar geleden

Dankjewel voor de lieve reacties allemaal ❤️ Ik ga haar vandaag bij het afzetten eens vragen om samen rond de tafel te zitten. Puur om samen tot dingen te komen wat onze zoon kan helpen om zich beter te voelen daar.

2 jaar geleden

Reactie op vdbd92

Dankjewel voor de lieve reacties allemaal ❤️ Ik ga haar vandaag bij het afz ...
En hoe is het gegaan?

2 jaar geleden

En hoe is het gegaan?
Blijkbaar heeft een van de oudere kindjes hem pijn gedaan omdat hij zich had afgezonderd met een knuffeltje en dus niet wilde meespelen. Heel erg zielig om te horen natuurlijk 😞

2 jaar geleden

Reactie op vdbd92

Blijkbaar heeft een van de oudere kindjes hem pijn gedaan omdat hij zich ha ...
Wat sneu. Hopelijk houden ze het beter in de gaten en vermelden ze het de volgende keer omdat ze wel weten wat er gebeurt is.

2 jaar geleden

Reactie op vdbd92

Blijkbaar heeft een van de oudere kindjes hem pijn gedaan omdat hij zich ha ...
😭 Aah wat verdrietig!