791 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb soms nog een zweet aanval, op t moment haar verlies, emotioneel als ik iemand op tv gelukkig zie of juist huilt. Niet echt vreetbuien ofzo. Al met al valt t wel mee.

3 jaar geleden

Volgens mn vriend heb ik nog behoorlijk last van m'n hormonen 🤣 maar dat klopt ook wel een beetje🙈 En mn conditie en spierkracht is echt ver te zoeken.. Verder begint volgensmij sinds een paar dagen mn haar wat uit te vallen.. nog niet heel heftig maar heb wel dat ik overal weer haren vind en dat was lang geleden. Waar heb je zelf last van?

VRIEND

3 jaar geleden

Nog een heel klein beetje hormonaal, soms 's nachts nog heel veel zweten maar voornamelijk haaruitval. VRESELIJK😂. Overal vind ik die krengen.

3 jaar geleden

Ja vooral mijn buik die flubbert er nog lekker op los🤤🤣

3 jaar geleden

Gigantisch last van haaruitval, en zelf kleine inhammen 😱 VRESELIJK! Mijn buik is nog niet helemaal terug geveert. Ben mog wel wat chaotisch in mijn hoofd, als er meerdere dingen op mij afkomen moet ik het opschrijven zodat ik niets vergeet.

3 jaar geleden

14 weken geleden bevallen en echt niet normaal veel haaruitval 😨 ook idd nog wel sneller zweten, het hoort erbij helaas..

3 jaar geleden

Soms zweetaanval, nog zeer emotioneel en walg van hoe ik eruit zie 🙈

3 jaar geleden

Ben heel erg emotioneel en kan niet veel verdragen.. Komt natuurlijk omdat ik heel zware bevalling heb gehad😢

3 jaar geleden

Ik ben ook heel erg emotioneel. Kan om alles janken, geen zin in me werk....verder voel ik me lichamelijk goed maar wil er nog 10 kilo af😉

3 jaar geleden

Nachtzweten (het zweet liep op een gegeven moment ook gewoon op mijn rug) Meer hormoniaal nu ik binnenkort weer ongesteld wordt en zo veel haaruitval! Normaal ben ik altijd flink in de rui, maar nu gaat het bijna met klauwen tegelijkertijd wanneer ik even vergeet mijn haren te kammen. Volgens mijn kapster is dit heel normaal.😅

3 jaar geleden

28 december bevallen, liep heel erg er tegen aan dat ik maar niet afviel.. bleek er nog een stuk moederkoek in me te zitten, die is 2 weken geleden verwijderd en sindsdien weer erge last van hormonen,me bekken, haaruitval en zweetaanvallen. Me lichaam lijkt wel te denken o ze is niet meer zwanger.. laten we gaan ontzwangeren haha 🤣 zwangerschapsdementie lijkt met de dag erger te worden, maar ach het hoort erbij 😅

3 jaar geleden

Snel emotioneel, ken ik absoluut niet van mezelf 🙈 en best wel moodswings..

3 jaar geleden

Hele dag verschrikkelijk koud om het ‘s ochtends veel te warm te hebben onder de deken. Haaruitval waarvan wel meerdere pruiken hadden kunnen worden gemaakt en ik raar genoeg nog haar heb op mijn hoofd.

3 jaar geleden

Erg veel haar uitval en erg ontevreden over me lichaam pas echt geen een kledingstuk meer van voor bevalling

3 jaar geleden

Op dit moment (4 maanden verder) haar uitval

3 jaar geleden

1 december bevallen. Emotioneler en nog steeds vaak nachtzweten. Vergeetachtigheid begint wel wat minder te worden nu.

3 jaar geleden

30 december bevallen. En zoals ik al veel lees hier ook voornamelijk veel haaruitval en ook nog sneller zweten.

3 jaar geleden

Zweetaanvallen, opvliegers, emotioneel, dikke flubberbuik, vergeetachtig

3 jaar geleden

Ik ben in dec 2020 bevallen. En heb nu pas echt flink haaruitval. Lichamelijk voel ik me goed gelukkig. Doe ook weer paardrijden haha ondanks dat ik geen buikspieren meer heb. Want er moeten nog de nodige kg’s van af 😂

3 jaar geleden

slaapgebrek 😂 (tweeling) emotioneel, moodswings en haaruitval 😏