791 Reacties
3 jaar geleden
Hebben meer dames last van duizeligheid of onstabiliteit? Ik had tijdens m'n zwangerschap soms last van lage bloeddruk en daardoor dus duizelig, maar het lijkt alsof het weer terug is.. Heel vreemd gevoel.
3 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Zullen we een losse lopic maken? Is daar behoefte aan?
Ja alsjeblieft
3 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Los van haaruitval, MOE en ongeconcentreerd ben ik ook super snel geïrritee ...
Voornamelijk moe omdat ik niet lekker slaap. Daardoor dus geïrriteerd en chagrijnig. Maar ik merk dat het sneller gaat wanneer ik bijna ongesteld moet worden.
Ik probeer plezier te halen uit mijn kleintje. Lekker wandelen en lekker met hem spelen. En ik heb echt een dag ingepland dat ik de boel de boel laat en me lekker bezig houdt met mijzelf en de kleine.
3 jaar geleden
Nope. Topfit!
Al jaren niet meer zo strak in mijn vel gezeten (en dat was met mijn 39 niet meer zo strak als voorheen) .
Alle kilo's + 4 extra kwijt in 3 maanden. Voelde me er meteen super door.
Beweeg zoveel makkelijker nu de kilo's weg zijn.
Ik liep de 3e dag na de keizersnede weer rond.
Dezelfde maand ging ik alweer 1,5 uur met hond en kinderwagen lopen.
De eerste maand na de bevalling was ik wel hormonaal. Rete chagrijnig. Wilde iedereen het liefst aanvliegen. 🤣
Ja, mijn heel lange haar valt ook bij de bosjes uit. Maar ik draai het in een knot of vlecht. Dus heb er alleen last van bij kammen.
Dat ik ze overal in huis vind, vind ik geen drama. Gaat wel weer over.
En janken bij elke reclame of elk liedje deed ik altijd al. Dat is niet anders dan anders. 😆😆😆
3 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Ik ben iets van 8 kilo lichter. Blijf nu aardig stabiel. Eet meer (en nee h ...
Inmiddels 2 kg lichter dan voor mijn zwangerschap. Na ongeveer 10 weken zat ig alweer op mijn oude gewicht, daar een poos stabiel op gebleven en nu neemt het langzaam af. Je hoort mij niet klagen! Snoep geregeld wat lekkers op een dag maar toch gaat het ervan af. Ik ben er van overtuigd dat het ligt aan meer lichaamsbeweging, tillen van 8 kg meermaals door de dag heen, borstvoeding en wandelen
3 jaar geleden
20 december bevallen en nog veel last van me stuitje met teveel lopen of doen, haaruitval wilt ook maar nie stoppen en dan wil ik het nog geen eens hebben over het nachtzweten.
3 jaar geleden
Reactie op Gon1984
Zijn er ook dames bij wie het nachtelijke zweten pas is begonnen 4,5 maand ...
9 maanden op en 9 maanden af. Drink voldoende water en misschien een raampje open s’nachts. 🌻
3 jaar geleden
Reactie op Gon1984
Zijn er ook dames bij wie het nachtelijke zweten pas is begonnen 4,5 maand ...
Hier ook 4,5 maand verder en ik heb het gevoel dat ik in me piek zit. Niet alleen qua haaruitval wat ineens begonnen is, maar ook de opvliegers. En de stemminswisselingen niet te vergeten. Mijn hemel dan heb ik nog zo lekkere man die er wel eens tegenin gaat 🤣 soms ben ik echt een heks en 10 tellen later weer een stuk verdriet waar de tranen maar niet stoppen 🙄
3 jaar geleden
Reactie op KempM1988
Zijn er meer meiden die minder wegen dan voor de zwangerschap?
Ik ben enk ...
Ja ik ook, maar ik denk al tijden dat het gewoon spieren zijn die zijn verdwenen😅 Geef nog BV, maar denk eigenlijk dat zodra ik ga stoppen ik wel op moet gaan passen met koekjes en borrelnootjes😂
3 jaar geleden
Reactie op Jen1
Heel veel dingen herkenbaar! Zweten, pijn in rug/bekken, hormonaal. Maar wa ...
Hier ook vreselijk moe elke dag! Bloedwaardes allemaal in orde..
Volgens partner stel ik mij maar aan, hoe kan je nou moe zijn als je savonds al om 9uur in bed ligt?🤔
Wist ik het maar.. maar ben blij dat ik niet de enige ben die vermoeid is..