791 Reacties
vor 3 Jahren
Reactie op Mamma2020
Mijn borsten zijn ook in volume geminderd en hangen zo. Zou dit nog bijtrek ...
Bij mij ook ja na borstvoeding. Komt omdat vetweefsel plaats heeft gemaakt voor melkklieren maar als je stopt met BV gaan de melkklieren ook weg dus zit er niks meer 😅 ik heb gelezen dat als je een paar keer ongesteld bent geworden dat vetweefsel wel beetje bij beetje terugkeert. Maar zal vast nooit meer helenaal hetzelfde worden ach ja, het is wat het is.
vor 3 Jahren
Reactie op Littl-one
Mijn rug.... Wanneer gaat die normaal doen... 🙈 Vandaag niet eens mijn kle ...
Je zou is kunnen kijken naar magnesium voor de nacht. Het helpt je spieren ontspannen. Staat ook in het oei ik groei back to you boek.
Gebruik het zelf ook en merk echt een wereld van verschil. Heb zelf een slechte onder rug en ben hyper mobile en sinds ik het slik bijna nergens last van 🤗
vor 3 Jahren
Mn PMS is zo heftig sinds de zwangerschap/bevalling. Ben elke keer half depressief en dan word ik ongesteld en is het weer normaal. Ik hoop dat dit weer weggaat.
vor 3 Jahren
Mijn hormonen spelen soms nog eens op. Iets schattigste, iets zieligs, ik reageer veel feller.
Soms nog last van de darmen, zweetbuien of ineens heeeeeeel warm hebben, haaruitval tot ten trieste.... mijn conditie begint te beteren. Postnatale depressie gaat ook beter. Al bij al, we kruipen terug omhoog.
vor 3 Jahren
Reactie op Mamma2020
Mijn borsten zijn ook in volume geminderd en hangen zo. Zou dit nog bijtrek ...
I hope sooo!! Aah wat errug ist! Hier idem dito😪
vor 3 Jahren
Reactie op So123
Ik heb heel erg last van mn knieen vooral als ik van hurkstand op moet staa ...
Ik heb dat ook en last van mijn voeten.
vor 3 Jahren
Reactie op So123
Nouja hoort het bij ontzwangeren? Ik snap niet waar dit mee te maken heeft, ...
Als je zwanger bent, maak je relaxine aan, wat je gewrichtsbanden weker maakt, dat is niet van de ene op de andere dag uit je lijf. Voor de rest til je nu steeds je baby op, je loopt anders achter de kinderwagen, misschien moet je lijf ook weer wennen aan het juist niet hebben van een buik.
Ik heb ook continu last van m’n voeten, omdat m’n kuiten zo vast zitten. Ben er helaas nog niet achter wat er tegen helpt.
vor 3 Jahren
Reactie op Mikk-E
Meer dames veel last van een zeer hoofd? Bevalling is nu bijna 5 maand gele ...
Heb je een ruggenprik gehad? Heb wel eens gehoord dat het daarvan kan komen, dan lekt er een vloeistof weg waar die prik gezet is en dat zorgt voor hoofdpijn.
Ik heb regelmatig hoofdpijn door de gebroken nachten maar dat duurt niet hele dagen en is niet mega heftig dat ik niet kan functioneren🤷🏼♀️ anders toch even de huisarts vragen?