791 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Heb je een ruggenprik gehad? Heb wel eens gehoord dat het daarvan kan komen ...
Nee, heb ik niet gehad. Wel een heftige bevalling met veel bloedverlies, dus daarna ook een lang herstel gehad. Misschien ligt het daaraan. Ik kan goed tegen weinig slaap, maar het kan inderdaad zijn dat de opeenstapeling van minder slaap de aanstichter is. Ik wacht het even af en anders inderdaad naar de huisarts. Was even benieuwd of er meer waren die dit herkennen.

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Meer dames veel last van een zeer hoofd? Bevalling is nu bijna 5 maand gele ...
Nog een theorie: als je borstvoeding geeft vraagt je baby veel voedingsstoffen. Vooral vetzuren (omega 3) en eiwitten. Je hersenen hebben ook veel verzuren nodig om elektrische signalen te verzenden. Wellicht helpt het om noten, olie, boter en eieren te eten. Ik merk het ook door hoofdpijn als ik dit te weinig eet.

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Hier 't zelfde... Soms echt niet te doen d'r pijn... Alle paracetamol die ik in de bevalling niet nam zitten nu alweer in mij... Gisteren voor de zekerheid mijn ogen laten meten... Mag officieel las na 9 mnd ivm ontzwangeren en hormonen die de boel aanpakken.. Gelukkig niets veranderd qua zicht. Dus... Tja wat is het dan... Te druk? Te weinig vocht?

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Herkenbaar, het is niet iedere daag hoor maar laatste weken komt het wel eens voor bij me.

3 jaar geleden

Reactie op Amelie11

Nog een theorie: als je borstvoeding geeft vraagt je baby veel voedingsstof ...
Dat geef ik ook niet (meer), maar het kan nooit verkeerd zijn om dat eens te proberen. Dankje.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hier 't zelfde... Soms echt niet te doen d'r pijn... Alle paracetamol die i ...
Ja lastig he? Inderdaad dagen dat ik elke dag paracetamol eet, afwisselend met dagen dat het niet hoeft. Te weinig vocht zou het bij mij wel kunnen zijn, genoeg drinken is bij mij nog wel een dingetje.. En met die oogmeting, wat vreemd. Dat hebben ze bij mij 'gewoon' gedaan. Wellicht hebben ze niet genoteerd dat ik zwanger was, eerder wel meerdere malen aangegeven.

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Herkenbaar, het is niet iedere daag hoor maar laatste weken komt het wel ee ...
Hier ook niet. Gelukkig. Maar wel iets om even in de gaten te houden denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Ja lastig he? Inderdaad dagen dat ik elke dag paracetamol eet, afwisselend ...
Ze hebben de oogmeting ook wel gedaan hoor, maar goed ik had mijn vriend en dochter ook bij mij 😂😂 dus ja dan worden ze wle geattendeerd haha

3 jaar geleden

Ohhh die zere knieën ja! Ook niet gelinkt aan evt ontzwangeren.. als ik moe ben heb ik last van mijn onderrug/heupen. Soms ook als een tijd op mijn buik geslapen heb, aan t einde vd nacht moet ik dan op mijn zij gaan liggen. Verder voel ik naar mijn idee soms nog wat hormonen maar t kan ook onzekerheid zijn die bij al het nieuws zijn misschien 🤔 het is iig nieuw en vind t niet fijn🙈 Sneller emotioneel ook wel bv iets zieligs op tv ofzo. En ik heb nog steeds een pens 😟

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ze hebben de oogmeting ook wel gedaan hoor, maar goed ik had mijn vriend en ...
Dan kun je er inderdaad moeilijk onderuit 😂.

3 jaar geleden

Het zweet breekt mij soms echt uit op momenten dat ik niet gek veel doe ofzo… herkenbaar ?

3 jaar geleden

Reactie op Rox2020

Het zweet breekt mij soms echt uit op momenten dat ik niet gek veel doe of ...
Super herkenbaar wordt er gek van. En snachts dat gezweet. Blijf t bed verschonen

3 jaar geleden

Reactie op Rox2020

Zeker herkenbaar.. wordt er soms echt gek van!

3 jaar geleden

Reactie op Rox2020

Ja!

3 jaar geleden

Ik heb ook echt veel veel minder zin in sex. Herkenbaar?

3 jaar geleden

Reactie op hi123

Jup.... En enorme moodswings

3 jaar geleden

Reactie op hi123

Ja en nog steeds niet heel prettig. 😞

3 jaar geleden

Reactie op Otl271

Ik vergeet nog steeds van alles. Heb nog steeds last van hormonen. Zooo ver ...
Ik heb hier ook echt heel erg veel last van ik ben net Dorry van vinding Nemo. Ik werk in de zorg en het maakt me heel onzeker ben zo bang dat ik belangrijke dingen vergeet te doen 😖 Ook nemen mijn hormonen soms een loopje met me.

3 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Ik heb hier ook echt heel erg veel last van ik ben net Dorry van vinding Ne ...
Oooh hier hetzelfde werk ook in de zorg en naast dingen vergeten ook zo’n last van moeite met concentreren en focussen op dingen😅 Die hormonen het is wat…

3 jaar geleden

Hoelang duurt de haaruitvalperiode bij jullie al? Komt er ooit een einde aan? Duurt bij mij nu al een maand.