791 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Viv123

Misschien borstontsteking??
Gelukkig niet.. misschien gewoon een kinderdagverblijf virusje dan?

3 jaar geleden

Moe vooral rond halverwege de middag heb ik een dipje..

3 jaar geleden

Ik heb nog last van m'n ribbenboog, mijn baby lag altijd hoog en soms voel ik dit nog steeds.. en onregelmatige en hevige ongesteldheid, dat heb ik echt niet gemist..

3 jaar geleden

ik heb tussen m’n ei sprong en menstruatie een paar dagen met extreme buikpijn. En iets raars.. maar tijdens / na de seks enorm veel last van “kutscheten” ik weet niet hoe ik het anders moet noemen 😂🙈 eerder nooit last van, zooo beschamend 😅😅🙄

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

ik heb tussen m’n ei sprong en menstruatie een paar dagen met extreme buikp ...
Ja dat klopt. Er is meer ruimte in je vaginale ruimte zeg maar…

3 jaar geleden

Zweet en moe!!

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

ik heb tussen m’n ei sprong en menstruatie een paar dagen met extreme buikp ...
Vaginale winderigheid kan een symptoom zijn voor problemen rondom het bekken.

3 jaar geleden

Vaginale winderigheid kan een symptoom zijn voor problemen rondom het bekke ...
Ah dat wist ik niet! Heb me eerlijk gezegd ook niet ingelezen verder. Maar ben wel eens bij een bekken fysio geweest en volgens haar stond alles wel weer prima!

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ah dat wist ik niet! Heb me eerlijk gezegd ook niet ingelezen verder. Maar ...
Kan nooit kwaad om jezelf fysiek te laten nakijken, dan weet je het zeker. :)

3 jaar geleden

Ik heb ineens enorm last van roos en korstjes op m’n hoofdhuid 🧐

3 jaar geleden

Gewoon even bellen en je laten helpen. Langer wachten maakt de tijd dat je ...
Sorry helemaal vergeten iets te laten weten! Maar de huisarts heeft weer een nieuwe doorverwijzing gegeven. 50 dagen wachtlijst maar kan zijn dat ik eerder aan de beurt ben. Als het in die tijd niet gaat kan ik bij de praktijkondersteuner terrecht. Die ken ik ook al van tijdens de zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik me opzich iets beter voel. Waarschijnlijk omdat ik rust in mijn hoofd heb omdat ik hulp heb ingeschakeld. Maar zodra ik geen afleiding heb ben ik meteen bezig met hoe voel ik me?

3 jaar geleden

Nog steeds zoooooo moe zijn als ik vrij ben.. 😅😅😔 Thuis t huishouden doen.. Gewoon geen zin in 😔😅

3 jaar geleden

Reactie op LianB18

Sorry helemaal vergeten iets te laten weten! Maar de huisarts heeft weer ee ...
Je gevoelens zijn wel herkenbaar hoor. Ik vraag me soms ook wel eens af wat er nog van mij als persoon over is. Alles draait momenteel om de baby maar mijn situatie is ook tijdelijk anders en niet te vergelijken met jou. Blij te lezen dat je hulp hebt gekregen en je al iets beter voelt. Met een steeds meer gevaccineerde samenleving komt het oude leven weer op gang en heb je misschien wel meer afleiding erbij. Sterkte!! 🍀💚

3 jaar geleden

Zweten jullie ook zo

3 jaar geleden

Reactie op nouka1986

Zweten jullie ook zo
Ja!! Val je daar van af? 😂😜

3 jaar geleden

Ja!! Val je daar van af? 😂😜
Ik hoop het 🤣

3 jaar geleden

Voor ieder die ook nog erg moe is, drink bietensap. Ook neem ik een homeopathisch middel, voorgeschreven door natuurgeneeskundige genaamd Pulsatilla LM 18 waardoor mijn hormonen meer in balans zijn 👍🏻 Ontzwangeren is niet niks!

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Voor ieder die ook nog erg moe is, drink bietensap. Ook neem ik een homeop ...
Ontzwangeren is niet niets... Jammer dat mijn werkgever daar anders over denkt 😂

3 jaar geleden

Je gevoelens zijn wel herkenbaar hoor. Ik vraag me soms ook wel eens af wat ...
Nou maar echt! Als ik op bezoek ga vliegt iedereen op mn zoontje af, halen hem uit de maxi cosi en lopen naar binnen 😲 sta ik daar te hannesen om de kinderwagen door een smalle voordeur te proppen met mega luiertas etc.... niemand helpt 🙄

3 jaar geleden

Je gevoelens zijn wel herkenbaar hoor. Ik vraag me soms ook wel eens af wat ...
O ik doelde op het ene zinnetje dat iedereen alleen maar oog heeft voor de baby. 😬 Ik las het en het schoot eruit. Zat dwars blijkbaar 😑