Goedenavond beste mama’s !
Ik heb een vraagje. Voor de mama’s die in december 2020 zijn bevallen. Hoe is het met jullie?
Hebben jullie last van ontzwangeren?
Al tig keer zien langskomen maar ik wil ook graag keer klagen 😅 Haar uitva ...
Ik krijg nu dus van dat nesthaar. Nieuwe (dons) haartjes die dus NIET in je staart blijven zitten en zodra het wat vochtig weer buiten is, ik een coupe poedel heb...
Wat betreft mn hersens.. Ik heb gewoon een korsakoff. Niet te doen meer. Het is dat ik nog net niet mijn kind vergeet maar mocht dat gebeuren dan sta ik er ook niet raar van te kijken....
Ik las ergens dat dat ook kan zijn omdat dan pas de moeheid inslaat. Ik vroeg het me bij mezelf ook af omdat ik geen kraamtranen had net na de geboorte maar nu 1 grote hormoonhoop ben. Gaat ook gepaard met stress dus ben niet bang dat je meteen depressief bent hoor, het is sowieso niet niks wat we allemaal meemaken.
Ik heb een spiraaltje en eigenlijk geen menstruatie, voorheen had ik het in ...
Ik vind het ook vervelend. Soms denk ik moet ik hiermee naar de huisarts..maar daar ben ik “te druk” voor (lees ook geen zin in😂) en denk ik dat t vanzelf vast over gaat!
Ik las ergens dat dat ook kan zijn omdat dan pas de moeheid inslaat. Ik vro ...
Ja ik heb ook wel het idee dat het besef wat voor verantwoordelijkheid je nu hebt wat later komt dan de kraamweek. En wat het betekent om moeder te zijn..
Ik heb vandaag echt zo’n last van mijn onderkantje 😟 echt zo’n druk van on ...
Herkenbaar. Na 2 bevallingen is de boel aardig opgerekt. Het heeft met de uitgerekte bekkenbodemspieren te maken, dus oefeningen blijven doen, is wel aan te raden. Anders een keer langs de bekkenfysio als je echt veel last blijft houden.
Ik heb vandaag echt zo’n last van mijn onderkantje 😟 echt zo’n druk van on ...
Ik heb hier ook echt last van tijdens mijn menstruatie. Mijn bekkenklachten zijn dan sowieso erger. Alive feminax helpt dat wel. Niet tegen de verzakking maar wel de pijn.
Hebben meer mensen tijdens seks dat bepaalde posities nog steeds zeer doen..? Sommige helemaal niet meer maar sommige juist wel echt gevoelig! Heb een knip gehad en hechtingen al goed na laten kijken en alles oké...