791 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Renee1993

Al tig keer zien langskomen maar ik wil ook graag keer klagen 😅 Haar uitva ...
Ik krijg nu dus van dat nesthaar. Nieuwe (dons) haartjes die dus NIET in je staart blijven zitten en zodra het wat vochtig weer buiten is, ik een coupe poedel heb... Wat betreft mn hersens.. Ik heb gewoon een korsakoff. Niet te doen meer. Het is dat ik nog net niet mijn kind vergeet maar mocht dat gebeuren dan sta ik er ook niet raar van te kijken....

3 jaar geleden

Ik las ergens dat dat ook kan zijn omdat dan pas de moeheid inslaat. Ik vroeg het me bij mezelf ook af omdat ik geen kraamtranen had net na de geboorte maar nu 1 grote hormoonhoop ben. Gaat ook gepaard met stress dus ben niet bang dat je meteen depressief bent hoor, het is sowieso niet niks wat we allemaal meemaken.

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ik heb een spiraaltje en eigenlijk geen menstruatie, voorheen had ik het in ...
Ik vind het ook vervelend. Soms denk ik moet ik hiermee naar de huisarts..maar daar ben ik “te druk” voor (lees ook geen zin in😂) en denk ik dat t vanzelf vast over gaat!

3 jaar geleden

Ik las hier iemand over hoofdpijn, geloof ik? Ik had gisteravond voor het eerst echt een soort oog migraine aanval, wtf man, wat doet dat zeer!!

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Na het fietsen, of als mijn stoelgang wat perskracht nodig heeft 🙈🤣
Ja ik heb zelf soms het idee (gehad) dat na de toiletgang het verminderd

3 jaar geleden

Ik las ergens dat dat ook kan zijn omdat dan pas de moeheid inslaat. Ik vro ...
Ja ik heb ook wel het idee dat het besef wat voor verantwoordelijkheid je nu hebt wat later komt dan de kraamweek. En wat het betekent om moeder te zijn..

3 jaar geleden

Ik krijg nu dus van dat nesthaar. Nieuwe (dons) haartjes die dus NIET in je ...
Zo herkenbaar dit 😂

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ik heb vandaag echt zo’n last van mijn onderkantje 😟 echt zo’n druk van on ...
Ja standaard nu tijdens mijn menstruatie, heel pijnlijk en het beperkt mij echt, kan niet lang staan of lopen dan.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ja standaard nu tijdens mijn menstruatie, heel pijnlijk en het beperkt mij ...
Nee precies, dat merk ik ook. En ik wil een soort tegendruk geven, dat verlicht het voor mijn gevoel wel. Maarja 😆

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Nee precies, dat merk ik ook. En ik wil een soort tegendruk geven, dat verl ...
Ja het gevoel je onderkant omhoog te willen houden 😂😂.

3 jaar geleden

Ook in december bevallen..huil sneller om dingen, maar verder weer de oude..geen last meer van zweten of haaruitval, gelukkig! Hoe voel jij je?

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ja het gevoel je onderkant omhoog te willen houden 😂😂.
Ja 😂

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Herkenbaar. Na 2 bevallingen is de boel aardig opgerekt. Het heeft met de uitgerekte bekkenbodemspieren te maken, dus oefeningen blijven doen, is wel aan te raden. Anders een keer langs de bekkenfysio als je echt veel last blijft houden.

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ik heb hier ook echt last van tijdens mijn menstruatie. Mijn bekkenklachten zijn dan sowieso erger. Alive feminax helpt dat wel. Niet tegen de verzakking maar wel de pijn.

3 jaar geleden

Reactie op LianB18

Ik heb hier ook echt last van tijdens mijn menstruatie. Mijn bekkenklachten ...
Ik merk dan ook trouwens als ik te veel doe dat daardoor mn tampon er letterlijk uitzakt langzaam🙈 dus misschien toch gevalletje naar de fysio

3 jaar geleden

Hier vreselijk nachtzweten en gigantisch haar uitval ( 19-11 bevallen )

3 jaar geleden

Herkenbaar. Na 2 bevallingen is de boel aardig opgerekt. Het heeft met de u ...
Ja ik doe nog steeds oefeningen onder de douche (als ik eraan denk dus niet elke dag maar wel regelmatig)..

3 jaar geleden

Reactie op Steph18

Hier vreselijk nachtzweten en gigantisch haar uitval ( 19-11 bevallen )
Does it ever stop!? 🤯

3 jaar geleden

Niet alleen nachtzweten maar ook gewoon opvliegers bij de lichtste inspanning.

3 jaar geleden

Hebben meer mensen tijdens seks dat bepaalde posities nog steeds zeer doen..? Sommige helemaal niet meer maar sommige juist wel echt gevoelig! Heb een knip gehad en hechtingen al goed na laten kijken en alles oké...