791 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Is bij iemand de haaruitval al gestopt?
En heeft er iemand ook last van h ...
Ik heb soms na een dag werken idd last van m'n stuitje. Niet echt pijn maar wel gevoelig. En merk dat het erger is als ik op een zadelkruk heb gezeten 🤷🏼♀️😅
3 jaar geleden
Ik heb soms na een dag werken idd last van m'n stuitje. Niet echt pijn maar ...
Ja heb ik ook! Hulp gevraagd van de fysio, als je op de zadelkruk zit, zit je dan met je hakken op de wieletjes? Je kan beter met je voeten plat op de grond staan. Helpt bij mij wel!
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Soms als ik een dag veel gedaan heb, dan heb ik last van mijn rug en dan vo ...
Ja dat heb ik ook. Mijn man heeft jaren geleden ook een ruggeprik gehad. Hij was na ongeveer anderhalf jaar van die klachten af.
3 jaar geleden
Reactie op Joyce7777777
Ja heb ik ook! Hulp gevraagd van de fysio, als je op de zadelkruk zit, zit ...
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet eens 🤔 Ik ontwijk de zadelkruk nu gewoon hahaha
3 jaar geleden
Ik heb het ook aan mijn schildklier. Vandaag te horen gekregen van de HA. K ...
Owjee :( Ik wist helemaal niet dat dit kon na een bevalling. Wat heftig :(
3 jaar geleden
Owjee :( Ik wist helemaal niet dat dit kon na een bevalling. Wat heftig :( ...
Ja, ik ook niet en schildklieraandoeningen komen veelvuldig voor in mijn familie dus sta onder controle nu. Dat is wel fijn.
3 jaar geleden
Reactie op mbw90
Misschien is het eerder al benoemd hoor maar zijn er meer vrouwen die zijn ...
Ik weeg 2 kilo minder maar ik eet echt wel meer dan voorheen. Ik beweeg misschien wel iets meer berekend over 1 week. Maar verbaas me er ook over dat ik onder mijn oude gewicht (61,5) zit. Vind het wel fijn dat ik iets minder op gewicht hoef te letten.
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Nog andere tips voor je stuitje meegekregen van de fysio.
Bij mij ligt het ook deels aan een te gespannen bekkenbodem. Dus vooral veel buikademhaling doen. En goed op twee benen staan, niet gaan hangen in je rug etc. En bij mij gaat ie steeds weer scheef staan, dus dan zet ze m met een of andere manoeuvre weer recht 😊
3 jaar geleden
Reactie op mbw90
Ik woog 2 weken na de bevalling 5 kilo minder dan voor de zwangerschap. Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel geleidelijk afgevallen omdat ik minder trek had en anders heb gegeten. Dus ik kan het wel verklaren.
3 jaar geleden
Mijn ei sprong is zo pijnlijk. Normaal altijd al last van gehad, een dagje hooguit, meestal een aantal uur. De laatste 3 keer echt een paar dagen last, kan wel door de grond zakken van de pijn. Meer die dit herkennen?
3 jaar geleden
Reactie op mbw90
Kan ook je schildklier zijn. Die werkt nog snel na de bevalling, paar maanden later gaat ie vaak traag werken en dan kom je opeens aan of val je niet meer af terwijl je daar wel je best voor doet en daarna stabiliseert het weer naar normaal. Is een proces van 9-12 maanden.
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Mijn ei sprong is zo pijnlijk. Normaal altijd al last van gehad, een dagje ...
Ik loop 2/3 krom van de pijn. Kan ook niet zonder de pil.