791 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op mbw90
Misschien is het eerder al benoemd hoor maar zijn er meer vrouwen die zijn ...
Lichtelijk..... LICHTELIJK jaloers word ik hier van... 😑
Zullen we ruilen? 😬
3 jaar geleden
Ik krijg ze er ook niet af. Gezond eten en veel water, niks er af, snaaien en de hele bende, niks er bij 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ heb vandaag de huisarts gesproken en ga deze week bloed prikken voor m’n schildklier. Bedankt voor de tip, mijn moeder heeft na mijn geboorte ook een trage schildklier ontwikkeld, dus we gaan het zien.
3 jaar geleden
Reactie op Jeanine36
Goh ja hier ook! Niet normaal die pijn, deze keer echt een aantal dagen! En ...
Heb gisteren toevallig de ha gebeld om te vragen of het normaal is. Ik moest het nog even 3 maanden aankijken
3 jaar geleden
Reactie op WKKL
Door hormonen niet in slaap kunnen komen ! Vreselijk.. meer dames last van? ...
Helaas moet ik ja zeggen. Het hele ontzwangeren valt me niet mee. 😔
3 jaar geleden
Reactie op WKKL
Heb je ook nog adviezen voor mij die jij toepast en je helpen ?
Ik slik valeriaanpillen van Holland & Barrett en lees (geen schermen) een boek voor het slapengaan. Daar worden mijn ogen heel moe van en onbewust ontspan ik dan ook. Als ik gewoon ga liggen dan blijf ik mij te bewust van de spanning in mijn lijf.
Maar ik krijg binnenkort ook 2 vormen van therapie. Naast mijn schildklier heb ik helaas ook nog wat trauma te verwerken.
3 jaar geleden
Reactie op mbw90
Misschien is het eerder al benoemd hoor maar zijn er meer vrouwen die zijn ...
Ja, hier nu 10 kg minder dan voor de zwangerschap.
3 jaar geleden
Ik begin nu langzamerhand weer een beetje grip te krijgen op mijn lichamelijk (en ook een beetje geestelijk🥴) gestel.
Voel mij als sinds paar weken echt weer een mooi mens, en dat heb ik een hele lange tijd niet meer zo gevoeld.
Ik moet nog wel steeds accepteren dat ik geen maatje 38 heb, en dat ik nog steeds een buik aan overgehouden heb.
Maar ik liep dus laatst door de aldi en een klein meisje zei vol uit het hart : ' wat ben jij mooi!' tegen mij. En ik werd er gewoon verlegen van, had het wel even nodig :')
En ik merk dat mijn haaruitval minder is geworden, dat is ook weer prettig :-) nu begint dat langzamerhand ook weer beter te worden.
Al met al, het gaat de goede kant op 💪
3 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Ik begin nu langzamerhand weer een beetje grip te krijgen op mijn lichameli ...
Wauw! Ik zou spontaan gaan janken als een kleintje dat zou zeggen.
Ik benijd je dat je al zover bent.
Ik voel me nog steeds een Blob met pluisnesthaar, die natuuuuuurlijk weer meteen half worden ontworteld door mijn mini-dude zijn grijphandjes waarvan ik stellig volhoud dat zijn kracht nog meer power bevat dan die van superman.. 😑
En ik begin ook gewoon niet meer over mijn Korsakoff.....
Dusssss, ik ben blij voor jou en het geeft me daarom een ieniemienie beetje hoop dat het oooooooooooit weer een beetje goedkomt bij mij 😊