791 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lauva

Ik merk dat mijn eisprong en menstruatie een stuk pijnlijker zijn sinds de ...
Check🙋🏼‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lauva

Ik merk dat mijn eisprong en menstruatie een stuk pijnlijker zijn sinds de ...
Ja bij mij ook! Ik snapte nooit hoe vrouwen hun eisprong konden voelen, en nu voel ik het zelf iedere maand😂.

3 jaar geleden

Reactie op Amy_J

Ja bij mij ook! Ik snapte nooit hoe vrouwen hun eisprong konden voelen, en ...
Vervelend maar wel erg handig als je nog een kindje zou willen 😉

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Vervelend maar wel erg handig als je nog een kindje zou willen 😉
True!😂 ik vind het niet eens heel vervelend hoor, maar wel gek op te zien hoe je lijf veranderd na een zwangerschap😊

3 jaar geleden

Ben aan de ene kant wel opgelucht dat ik niet de enige ben. Eisprong voelen kan idd in de toekomst nog wel handig zijn, maar mag het wel iets minder pijnlijk😅... Maar goed, we moeten het er toch mee doen🤭

3 jaar geleden

Is jullie menstruatie ook zo heftig vergeleken met voor de zwangerschap? Ik heb gewoon 1 dag dat ik ieder uur alles moet vervangen, tampon en maandverband want anders kan ook mijn broek in de was... 2 nachten in die week met dat kraamverband achtige spul van tena... vreselijk vind ik het

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Is jullie menstruatie ook zo heftig vergeleken met voor de zwangerschap? Ik ...
Jup, hier precies hetzelfde!

3 jaar geleden

Reactie op Lauva

Jup, hier precies hetzelfde!
Nog even een aanvulling: voor mijn zwangerschap gebruikte ik alleen maar tampons. Maar ik moet nu ook wel verplicht terug vallen op maandverband, omdat tampons op sommige dagen gewoon niet fijn zitten. Bekend?

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Is jullie menstruatie ook zo heftig vergeleken met voor de zwangerschap? Ik ...
Ja, ik bloed ook veel meer. Ik moet mezelf die week ook goed in acht nemen, meer bloedverlies dan voorheen is ook minder energie dus neem elke keer wat ijzer etc en wat je zegt, ik ga ook ieder uur controleren want lek heel snel door 🙈

3 jaar geleden

Lichtelijk..... LICHTELIJK jaloers word ik hier van... 😑 Zullen we ruilen? ...
Sorry! Snap dat het voor sommigen vervelend is om te lezen. Maar ineens zoveel afvallen terwijl je er niks van snapt is zo gek 🤷‍♀️ vroeg me af of er meer waren

3 jaar geleden

Nog zo'n gekke kwaal waarvan ik me afvraag of ik de enige ben: sinds halverwege m'n zwangerschap heb ik pijn in m'n voeten als ik sochtends (of snachts) opsta. Gewrichtspijn. Herkent iemand dat?

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Nog zo'n gekke kwaal waarvan ik me afvraag of ik de enige ben: sinds halver ...
Jep. Het duurt dan een paar stappen voor ik weer normaal kan lopen. Ik heb het sinds mijn eerste zwangerschap en helaas is het tot dusver niet goed gekomen. Ik heb steunzolen aangemeten gekregen op aanraden van de fysio, maar het helpt niet. Ik heb het altijd als ik even gezeten/gelegen heb (net alsof de boel helemaal verkrampt is).

3 jaar geleden

Reactie op Lauva

Nog even een aanvulling: voor mijn zwangerschap gebruikte ik alleen maar ta ...
Ik heb een grote maat tampon + maandverband nodig sommige dagen. Tampons zaten in het begin niet fijn, kwam door mijn bekkenbodemspier die opnieuw getraind moest worden. Misschien is dat ook bij jou het geval?

3 jaar geleden

Jep. Het duurt dan een paar stappen voor ik weer normaal kan lopen. Ik heb ...
Ja precies dat! Ik voel me dan zo'n oud wijf als ik uit m'n bed strompel haha. Hmm zo te horen kan het dus blijvend zijn. Hopelijk wordt het niet erger!

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ja precies dat! Ik voel me dan zo'n oud wijf als ik uit m'n bed strompel ha ...
Dit heb ik ook! Heb oefeningen van de fysio, maar het helpt nog niet helaas.

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Geen pijn, maar wel zoals anderen zeggen eerst een paar stappen zetten voordat ‘t goed is en strompelen. Vooral ‘s nachts vervelend als ik een keer naar de kleine toe moet. Het zorgde er vanmiddag na een (poging tot, maar ging niet door want baby ging huilen en toen moest ik daar naartoe) dutje ervoor dat ik gevallen ben in de slaapkamer 🙄 Ging niet hard maar toch vervelend/irritant

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ja!! Ik strompel letterlijk naar m’n zoontjes kamer om hem op te pakken. Heb het overigens niet elke dag. Wel een heel vervelend kwaal

3 jaar geleden

Ik voelde me de laatste tijd erg neerslachtig, was continu moe, ervaarde veel lichamelijke pijn en had concentratieproblemen. Een lid hier had iets gedeeld over de schildklier, dus ben naar de huisarts gegaan. Hij heeft ook oa m’n vitamine B12, vitamine D en suiker aangekruist. M’n schildklier is in orde, maar m’n vitamine D en suiker waren laag. Hopelijk ga ik me beter voelen als m’n vitamine D gehalte stijgt waardoor een groot deel van m’n symptomen zullen verdwijnen 🙏🏼 Verder zweet ik sneller en meer dan voor de zwangerschap. Vooral als ik ui heb gegeten, pfoe😷

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik voelde me de laatste tijd erg neerslachtig, was continu moe, ervaarde ve ...
Ik wist niet dat vitamine d zoveel deed voor je gestel... hoop voor je dat het helpt

3 jaar geleden

Nee nergens last van en als het goed is nu 7 weken zwanger 😊