Goedenavond beste mama’s !
Ik heb een vraagje. Voor de mama’s die in december 2020 zijn bevallen. Hoe is het met jullie?
Hebben jullie last van ontzwangeren?
Zijn er meer dames die nog last hebben van aambeien? Last is een groot woord, want dat heb ik er niet van. Maar ik heb ze wel en had toch verwacht dat het inmiddels we weg moest 8’ ?
Nog zo'n gekke kwaal waarvan ik me afvraag of ik de enige ben: sinds halver ...
Ik heb voornamelijk gewrichtspijn in mijn bekken. Kan op dit bed niet normaal slapen, we hebben echt een nieuw matras nodig. 😪 Wel last van zwakkere enkels. Heb het idee dat ik makkelijker door mijn enkel ga
Ik voelde me de laatste tijd erg neerslachtig, was continu moe, ervaarde ve ...
Ik heb precies dezelfde klachten, en daarbij nog een soort van duizeligheid. Snel draaierig alsof ik constant wagenziek ben, zonder in de auto te zitten dus 😅
Ook maar ns een afspraak gaan maken nu.
Geen idee of dit erbij hoort maar ik heb al een tijdje last van jeukende knieën, ook snachts. Er is geen bultje of iets te zien dus geen idee waar dit vandaan komt. Ik hoop hormonen, dan gaat het weer weg namelijk 😉
Ooooh precies dit! Wat raar dat dit er ook bij hoort 😅 een uitwerking van ...
Het heeft volgens mij te maken met de relaxine die je aanmaakt tijdens je zwangerschap. Daardoor verweken je gewrichtsbanden (en kan je bekken dus makkelijker uit elkaar tijdens de bevalling). Kan tot 9 maanden duren voor dat hersteld is en als je borstvoeding geeft nog langer.
Iemand last van tandvlees? Ik las dat het vooral een kwaal tijdens de zwang ...
Ja hier toevallig sinds een paar dagen ook. Heel gevoelig. Zit wel aan het eind van m’n cyclus dus ik linkte het daaraan. Maar heb veel meer dingen die nu erger zijn dan in of na m’n zwangerschap dus misschien hoort dat er inderdaad nog wel bij?