791 Reacties

3 jaar geleden

Dus het zweten zou nog door het ontzwangeren kunnen? Ik dacht dat ik zo zweten omdat ons huis geïsoleerd is. 😅

3 jaar geleden

Is jullie ribbenkast ook blijvend breder geworden? Al mijn beha's draag ik met een verlengstukje omdat ze anders te strak zitten.

3 jaar geleden

Is jullie ribbenkast ook blijvend breder geworden? Al mijn beha's draag ik ...
Ja dit! Heel vervelend. Was altijd wel trost op m’n smalle lijf, niet veel meer van over 🤭

3 jaar geleden

Sinds de bevalling is m’n suiker hoger dan voorheen ( was al diabeet ) en is niet omlaag te krijgen. Aankomende maandag een afspraak bij de internist en dan toch drastisch gaan kijken welke laatste oplossing er is. Afvallen lukt niet, eet al bijna niks. Suiker is nuchter boven de 14 en m’n haar raak ik ook elke seconde een pluk van kwijt. 😩

3 jaar geleden

Is jullie ribbenkast ook blijvend breder geworden? Al mijn beha's draag ik ...
Ik dacht dat dat nog door de (4) extra kilo's kwam maar dat is dus misschien niet zo?

3 jaar geleden

Reactie op eline7

Ja dit! Heel vervelend. Was altijd wel trost op m’n smalle lijf, niet veel ...
Misschien blijven we wel breed (gespierd) door al het tillen?

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ik dacht dat dat nog door de (4) extra kilo's kwam maar dat is dus misschie ...
Ik heb 2 extra kilo's maar dat zit niet aan mijn borsten want dat stuk van de beha zit weer als voorheen.

3 jaar geleden

Misschien blijven we wel breed (gespierd) door al het tillen?
Laten we het op gespierd houden 😁

3 jaar geleden

Ik heb 2 extra kilo's maar dat zit niet aan mijn borsten want dat stuk van ...
Jij vieze geluksvogel!!! Met je 2 kilo maar 😑 En dat zweten... Wanneer stopt dat? Vooral dat tietzweet.......(of ben ik natuurlijk weer hier de enige daarmee 🙄)

3 jaar geleden

Jij vieze geluksvogel!!! Met je 2 kilo maar 😑 En dat zweten... Wanneer st ...
Ja ik heb ontzettende mazzel met mijn gewicht. Je kan al je kilo's kwijt zijn en toch is je lichaam anders dan voor de zwangerschap. Ben langzaam aan nieuwe kleding aan het kopen. Ik zweet 's nachts overal en heb de hele tijd last van nachtmerries door mijn oververhitte lichaam. Vannacht ook weer.

3 jaar geleden

Ja ik heb ontzettende mazzel met mijn gewicht. Je kan al je kilo's kwijt zi ...
Eens! Mn hele vorm lichaam is anders. Ken je Ed van TLC programma 90 days fiance..................... 😑 Nee serieus, ik had maat 36/38. Door corona thuis werd dat wat krap en nu moet ik maat 40 kopen 😢 Bh's in de breedte zijn te krap maar ben wel cup groter maar dat is helemaal geen fun. Ik ben niet gewend om tieten te hebben 😂... Extra warm die dingen met deze temperaturen. En die nachtmerries heb ik ook. Vooral over alles wat mis kan gaan met de baby, en heel realistisch ook :(

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Laten we het op gespierd houden 😁
Of ons hart is groter geworden door onze liefde voor ons kindje <3

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Mooi ❤

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Dit is een mooie, ik hou het hier op.

3 jaar geleden

Eens! Mn hele vorm lichaam is anders. Ken je Ed van TLC programma 90 days ...
Ken Ed niet, het programma wel... Nou dan moeten we ons maar verwennen met nieuwe beha's want ik denk niet dat onze ribbenkast nog gaat slinken? Mijn buikspieren lijken wel (heeeeeeel langzaam) iets te herstellen. Heb nog helemaal niets aan sport gedaan. Let slechts op mijn voeding wat al lastig genoeg is met een schommelende schildklier. Aan het eind van de dag ben ik nu 3 maanden zwanger ipv 7.

3 jaar geleden

Ken Ed niet, het programma wel... Nou dan moeten we ons maar verwennen met ...
Even speciaal voor onze She. Dit is dus Ed 😬

3 jaar geleden

Eens! Mn hele vorm lichaam is anders. Ken je Ed van TLC programma 90 days ...
Pff..die realistische nachtmerries... Vreselijk.. Hier komen ze ook uit.. (alweer...) in droomde dat ik de liet vallen.. Ze is vandaag van het bed gerold.. ☺️😒 Ik voel me zo vreselijk nu!

3 jaar geleden

Even speciaal voor onze She. Dit is dus Ed 😬
Ai! Ben je voornemens wat aan je lichaam te doen qua voeding en sport?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Pff..die realistische nachtmerries... Vreselijk.. Hier komen ze ook uit.. ( ...
😕 Hoe gaat het met je baby en met jou?

3 jaar geleden

😕 Hoe gaat het met je baby en met jou?
Schuld gevoel van hier tot Tokio, maar zij heeft alleen een blauw plekje op d'r hoofd.... Heb niet 't idee dat ze er last van heeft gelukkig 😊