791 Reacties

vor 3 Jahren

Reactie op Littl-one

Schuld gevoel van hier tot Tokio, maar zij heeft alleen een blauw plekje op ...
Ahhh, hopelijk slijt je schuldgevoel snel. Je kindje komt sterk over. 😊

vor 3 Jahren

Reactie op Littl-one

Schuld gevoel van hier tot Tokio, maar zij heeft alleen een blauw plekje op ...
Getsie, Dat was schrikken! Doet mij denken aan een aflevering Modern Family. Wanneer Mitch en Cam naar de dokter gaan omdat ze perongeluk het hoofdje stote van Lily. En de dokter zegt dan: "Babies are designed to survive new parents". En bij die gedachte houd ik mijzelf ook maar vast als er per ongeluk een kopstootje wordt gemaakt. *Ik te veel tv gekeken? Wel neeeeeuj* Lekker veel knuffelen met jou kroos.♥️

vor 3 Jahren

Reactie op First-time-mom

Getsie, Dat was schrikken! Doet mij denken aan een aflevering Modern Famil ...
Hihi! Ja. Nou ja, ze is een harde denk ik.. 't is nu meer van.. Pff ik heb liever dat je een blauwe plek hebt omdat je iets nieuws probeert en dat nog niet lukte.. Maar van bed rollen.. Omdat ik je verkeerd inschat.. Bah😂

vor 3 Jahren

Ahhh, hopelijk slijt je schuldgevoel snel. Je kindje komt sterk over. 😊
Net als d'r mama.. 🙈 Stoer haha.. Ik zie nog meer vergelijkingen... Ze maakt niets af.. (ik ook nooit...) ze had 't kruipen half ontdekt... Is nu niet meer interessant, staan is ook leuk om te proberen 😅😒

vor 3 Jahren

Meer vrouwen last van een menstruatie die uitblijft? Na de bevalling ging het redelijk met mijn cyclus maar nou was hij vorige maand al 45 dagen… normaal rond de 33 en nu ineens al op dag 50 en nog steeds niet ongesteld. Ook niet zwanger, maar wel enorm veel klachten. Hou vocht vast je u tegen zegt, veel misselijk en maagzuur, moodswings, heel moe, veel krampen, noem het allemaal maar op. Alleen die menstruatie blijft uit… en de testen negatief. Is dit een dingetje wat bij het ontzwangeren hoort of ligt mijn hormoonhuishouding nou echt een compleet drama op het moment?

vor 3 Jahren

Reactie op MarlyG

Meer vrouwen last van een menstruatie die uitblijft? Na de bevalling ging h ...
Ben 3 keer ongesteld geweest nu sinds bevalling (wel eerst een tijdje borstvoeding gegeven dus toen werd ik niet ongesteld). Cyclus is momenteel ook rond de 40 dagen, idd ook een keer 45 geweest. Voor mn zwangerschap cyclus 30 dagen. Dus denk wel dat het erbij hoort dat alles ff moet resetten qua hormoonhuishouding oid?

vor 3 Jahren

Reactie op MarlyG

Meer vrouwen last van een menstruatie die uitblijft? Na de bevalling ging h ...
Heb je de Corona vaccinatie gehad? Las dat daardoor ook de cyclus ontregeld kon worden.

vor 3 Jahren

Is de eerste keer ongesteld zijn heftig? Of kan het ook minimaal zijn? Ik geef nog BV en heb alleen een keer echt heel weinig bloedverlies gehad vorige week..

vor 3 Jahren

Reactie op Clarakoe

Is de eerste keer ongesteld zijn heftig? Of kan het ook minimaal zijn? Ik g ...
Bij mij was het vergelijkbaar tot minder tov eerder. Geef ook nog bv.

vor 3 Jahren

Reactie op Anne47

Ben 3 keer ongesteld geweest nu sinds bevalling (wel eerst een tijdje borst ...
Ik hoop het want hier zit ik niet bepaald op te wachten 😅

vor 3 Jahren

Reactie op Manouk1995

Heb je de Corona vaccinatie gehad? Las dat daardoor ook de cyclus ontregeld ...
Ja wel gehad inderdaad. Daarna is m’n cyclus inderdaad langer geworden… zou dat kunnen ja? Heeft zoiets zoveel effect? Staat daar een bepaalde tijd voor ofzo? Wat gek toch

vor 3 Jahren

Reactie op MarlyG

Ja wel gehad inderdaad. Daarna is m’n cyclus inderdaad langer geworden… zou ...
Ja zoiets had ik gelezen. Schijnt dat er bij het lareb 1000+ klachten zijn binnen gekomen van vrouwen die na het vaccin een verstoorde cyclus hebben. Weet er het fijne niet van hoor dus dat zou je even moeten opzoeken. Maar dat zou heel goed kunnen!

vor 3 Jahren

Reactie op Manouk1995

Ja zoiets had ik gelezen. Schijnt dat er bij het lareb 1000+ klachten zijn ...
Heb ik ook gelezen ja. Bizar wel eigenlijk

vor 3 Jahren

Reactie op Manouk1995

Ja zoiets had ik gelezen. Schijnt dat er bij het lareb 1000+ klachten zijn ...
Voor dat ik mijn mening hierover ga delen, willen heel graag bij vermelden dat ik vóór het vaccineren ben. 🙄 Alleen ik wacht bewust met het vaccineren bij mijzelf voor Corona, omdat ik het nog niet helemaal vertrouw. Toen ik de brief kreeg vroeg ik mijzelf af: wat gaat dit doen met mijn vruchtbaarheid? Met mijn gezondheid? En nog geen paar weken later krijg je dus het bericht dat de menstruatiecyclus van meeste vrouwen op de schop is gelopen. Ik ben zo blij dat ik nog heb gewacht. Want er zijn zoveel bijwerkingen die nog niet bekend zijn. Dus wachten op het juiste vaccin en tijd! En nee, ik ben geen 'gekkie' of een 'wappie' ... Want ik neem dat hele corona gebeuren gewoon serieus. 👍🙈

vor 3 Jahren

Voor dat ik mijn mening hierover ga delen, willen heel graag bij vermelden ...
Maar... Als je voor vaccineren bent... Waarom laat je jezelf niet vaccineren... Je hoort zoveel verhalen, bij die 0,01 % waarbij het niet goed gaat, dat word breed uitgemeten.. Maar die 99,9% dat is geen nieuws..🙈 Hier gewoon gevaccineerd, niet ziek geweest, geen gekke menstruatie

vor 3 Jahren

Ik begrijp je afweging hoor, dat moet je helemaal zelf weten. Maar ik wil wel even je uitspraak relativeren: Ongeveer 1000 meldingen op een paar miljoen menstruerende gevaccineerden is natuurlijk niet 'de meeste vrouwen'.

vor 3 Jahren

Reactie op Littl-one

Maar... Als je voor vaccineren bent... Waarom laat je jezelf niet vaccinere ...
Daar heb je zeker een heel goed punt hoor. De reden dat ik mij nog niet wil vaccineren is dat ik een gevoel over heb. Het is onbeschrijfelijke gevoel. Dus uitleggen vind ik lastig. Daarom zeg ik ook: ik ben voor vaccineren. Alleen op dit moment ben ik er nog niet klaar voor. 🤷 En heel goed dat jij je hebt laten vaccineren! En fijn dat jij er niks van hebt gemerkt!

vor 3 Jahren

Ik begrijp je afweging hoor, dat moet je helemaal zelf weten. Maar ik wil w ...
Ja ok, misschien dan niet zeggen: ' de meeste vrouwen'. Maar dat is een spelling dingentje bij mij😂😅

vor 3 Jahren

Daar heb je zeker een heel goed punt hoor. De reden dat ik mij nog niet wil ...
Ik wil geen vacinatie gesprekken aanwakkeren nu hoor. Maar vind het gewoon bijzonder dat er gezegd word... "ik ben zeker voor vacinaties, maar niet voor mijzelf.." 😅 klinkt best dubbel in mijn oren....

vor 3 Jahren

Ik kan me volledig bij je aansluiten 😊 Ik ben ook voor vaccineren in het algemeen, maar wacht dit inderdaad nog maar af. Heb alle “bijsluiters” doorgelezen van de vaccins, en er is naar mijn mening nog niet voldoende bekend/getest over vruchtbaarheid, borstvoeding etc.