791 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een enorm droge vage huid.. terwijl voor mijn zwangerschap ik zelf een, om maar zo te zeggen, een zacht egaal baby huidje had.. denk dat me zoon deze heeft “afgepakt”🤣ook in mijn gezicht veel oneffenheden gekregen.. maar wat me voornameljjk heel erg stoort is dat ik sinds me kz enorm veel bultjes op mijn armen heb!! Iemand daar ook last van?? En tipss misschien?

3 jaar geleden

Reactie op advs

Ik heb een enorm droge vage huid.. terwijl voor mijn zwangerschap ik zelf e ...
Nou zeg.. het is alsof ik me eigen bericht lees!! Enorm droge huid na me keizersnee! Voorheen ook nooit 'last' van gehad! Nu overal op mn lichaam droge vage plekken. En ook die bultjes op de arm!? Nou zeg.. echt vaag dat jij precies hetzelfde hebt! Hahaha Wat voor mij nu.. na 18 weken heb ontdekt en werkt is dr. Leenarts droge huid zalf. Vind het naar vaseline ruiken..maar dat hielp niet. Met deze crème is het na 1 keer smeren al een heel stuk minder! Hopelijk heb je hier iets aan. 🍀🌺

3 jaar geleden

Reactie op advs

Nu je het zegt ! Ik heb al een tijdje droge plekken vooral op m'n bovenarmen. Maar dit niet gelinkt aan ontzwangeren. Vond t al vreemd aangezien ik geen andere producten enz gebruik. Nooit verwacht dat een zwangerschap zoveel verandering aan je lichaam veroorzaakt

3 jaar geleden

Reactie op advs

Droge huid heb ik ook heel erg.. mijn onderbenen en onderarmen vooral. En bultjes op de bovenarmen, richting mn schouder. 🤔 Zijn er verder nog dames die hele gevoelige benen hebben? Mn vriend hoeft maar even voor de gein in mn benen te knijpen, en die kneep blijf ik dan best tijdje voelen. Heel apart. Voor de zwangerschap kon ik hier prima tegen.. maar ook een stootje tegen mn benen aan doet nu echt zeer.. Verder heb ik na een wandeling last van de heupen en liezen. Had niet verwacht dat de zwangerschap en bevalling nog zo’n impact heeft op mn lijf. 😕

3 jaar geleden

Reactie op Peetje1974

Nou zeg.. het is alsof ik me eigen bericht lees!! Enorm droge huid na me k ...
Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enigr ben en er dus misschien een oplossing is! Ik ga vanmiddag gelijk even opzoek! Dankjewel!

3 jaar geleden

Ik heb ook een enorme droge huid, maar had dat wel tijd al, dus had dit niet direct gekoppeld aan ontzwangeren. Maar het is nu echt extremer.

3 jaar geleden

Zijn er mensen die ook nog soms op toilet een drukkend gevoel hebben van onder?

3 jaar geleden

Reactie op advs

Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enigr ben en er dus misschien een op ...
Ben benieuwd hoe het jou bevalt.

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zijn er mensen die ook nog soms op toilet een drukkend gevoel hebben van on ...
Aaah dus toch! Ik dacht dat het zal wel niet 😂 maar echt heel af en toe heb ik een raar drukkend gevoel daar beneden , 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Shelby Mama

Soms zweetaanval, nog zeer emotioneel en walg van hoe ik eruit zie 🙈
Bedenk dat je voor jouw kindje de allermooiste en allerliefste bent. Je bent hoe dan ook prachtig.

3 jaar geleden

Na de bevalling alweer elke maand ongesteld en de klachten zijn veel intenser dan voor mijn zwangerschap (toen was het ook erg). Vooral veel buikpijn. Herkent iemand dit?

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zijn er mensen die ook nog soms op toilet een drukkend gevoel hebben van on ...
Ik heb dat ik echt moeite moet doen om te plassen moet het echt beetje persen.. heb 2 dagen aan de katheter gezeten na de bevalling en ben nu beetje bang dat dit blijvend is..😕

3 jaar geleden

Mijn haar valt met bosjes uit😱 ik zweet me te pletter en afvallen nul.. ik eet weinig koolhydraten, eet in het weekend een keer wat lekkers en geef al vijf maanden bv.. maar echt nul gaat er af.😭😭

3 jaar geleden

Ja! Ik had juist nauwelijks last van mijn menstruatie voor mijn zwangerschap en nu heb ik echt krampen!

3 jaar geleden

Reactie op MadiR

Na de bevalling alweer elke maand ongesteld en de klachten zijn veel intens ...
Ik had het na mijn 1e kindje ook. Verschrikkelijk. Ik nam toen op aanraden van gyn mijn pil door. Nu een spiraal dus heb er deze keer geen last van.

3 jaar geleden

Reactie op Vera-Mandy

Mijn haar valt met bosjes uit😱 ik zweet me te pletter en afvallen nul.. ik ...
Herkenbaar. Mijn haar valt nu niet meer met bosjes uit gelukkig, ik verschiet er wel van dat ik nog haar heb 🙈 Hier ook geen gram afgevallen tijdens het geven van bv. Geef nu nog enkel 's morgens en 's avonds bv en ben echt bewust kcal aan het tellen. Nu lukt het wel... Maar bah die strijd 😟

3 jaar geleden

Reactie op Vera-Mandy

Mijn haar valt met bosjes uit😱 ik zweet me te pletter en afvallen nul.. ik ...
Ik geef ook al bijna 5 maand bv en niks er bijna af 🥺ik eet ni echt veel en drink veel water maar echt streng dieet ga natuurlijk nu nog ni ik wil stilaan stoppen met Bv wel

3 jaar geleden

Vettige huid. Vettig haar. Haaruitval. Gaat lekker! 🙁😊

3 jaar geleden

Haaruitval en snachts badend in t zweet wakker worden.. en idd nog af en toe janken om niks 😂

3 jaar geleden

Reactie op Nikki-90

Ik had het na mijn 1e kindje ook. Verschrikkelijk. Ik nam toen op aanraden ...
Ah fijn om te horen dat ik niet de enige ben. :) Eenn spiraaltje zou dus kunnen helpen?