791 Reacties

3 jaar geleden

Momenteel heel veel last van haaruitval.. om een pruik van te maken bijna☹️. Voor de rest nergens last van! Soms wat emotioneel

3 jaar geleden

Reactie op MadiR

Klinkt goed! Welke spiraal hebben jullie?
Mirena heb ik!

3 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Oh dat heb ik ook! Elke dag denk ik nu ga ik echt gezonder eten. Nee hoor � ...
Ohh ja iedere keer weer het voornemen om gezonder te doen...en dan ligt die kleine er in en mama Total löss op de bank met....wat dan ook! Energie om te sporten.....ver te zoeken!

3 jaar geleden

Reactie op YvonnieG

Ik blijf ook maar snaaien...zo wordt het nooit wat met die kilo’s 😒😒
Ik ook, ik ga maar niet op de weegschaal, was tijdens de zwangerschap al ruim 20 kilo aangekomen en zo raak ik ze nooit kwijt. .en 3 x in de week naar de sportschool gaat ook niet meer lukken. .heb me wel aangemeld weer en wil in ieder geval weer beginnen met 1 x p week. .vaak als ik sport eet ik ook gezonder dus hoop dat ik dan weer wat balans vind, maar mijn man eet elke dag koekjes en chips en ik heb niet de kracht nu om elke keer weerstand te bieden😒

3 jaar geleden

Reactie op JenBR

Ik ook, ik ga maar niet op de weegschaal, was tijdens de zwangerschap al ru ...
Ik ben begonnen met online lessen te volgen op eigen tempo wanneer het kan. Fiton is een hele leuke.

3 jaar geleden

Reactie op JenBR

Ik ook, ik ga maar niet op de weegschaal, was tijdens de zwangerschap al ru ...
Wandelen!! Ik was ook ruim 18 kg aangekomen. Zit sinds vorige week weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Ik probeer elke dag te wandelen. Gemiddeld 5 km per dag. Ene keer iets meer andere keer minder. Snaaien kan ik namelijk ook niet laten 🙈

3 jaar geleden

Iemand al een wonder middel voor haar uitval gevonden????

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ja heel erg! Normaal kon ik makkelijk wakker blijven tijdens de nachtvoedin ...
Ik ben dus gelukkig niet de enige die in slaap valt tijdens een nachtvoeding, geef ook bv, voelde me al enorm schuldig😏 en werd er heel onzeker van, ik dacht. .al die andere moeders trekken het makkelijk en ik ben zo moe, soms leg ik onze dochter dan ook voor t laatste half uur/uur tussen ons in (zonder hoofdkussens) want als ik haar dan terugleg in haar bedje word ze wakker en ik slaap dan toch liever nog ff door voor de wekker gaat om 06.00 u, vind ik al vroeg zat. .erg he🤭

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Wandelen!! Ik was ook ruim 18 kg aangekomen. Zit sinds vorige week weer op ...
Goeie tip, nu t weer wat beter word ga ik ook weer meer naar buiten en merk dat dat me wel goed doet, vanaf juni gaat mn bonuszoontje ook naar groep 1 en heb ik iets meer tijd voor mezelf, we zijn in december ook verhuisd en zijn nog steeds bezig met verbouwen en huishouden en de kids, tijd voor onszelf schiet er echt bij in. .maar ik merk dat ik het wel nodig heb

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Iemand al een wonder middel voor haar uitval gevonden????
Ik heb bij de kapper Kerastase shampoo en conditioner gekocht speciaal tegen haar uitval. Tijdens het wassen best nog wel uitval, maar tussen het wassen door (ik was 2x in de week) veel minder uitval.

3 jaar geleden

Moodswings! Aaaahhh gek word ik ervan..

3 jaar geleden

Och, die zweetaanvallen ‘s nachts hebben met ontzwangeren te maken? Ik had geen idee! Verklaart veel! Ik wist ook niet dat er zo iets als ontzwangeren bestond 😅

3 jaar geleden

Puistjes echt alsof ik weer 14 ben 😩

3 jaar geleden

Reactie op Anne47

Puistjes echt alsof ik weer 14 ben 😩
Oh vreselijk. Ik weet alleen niet of dit bij ontzwangeren hoort bij mij. Elke maand is het feest, in het hoekje bij mn neus.

3 jaar geleden

Ik heb mn hand geblesseerd 2 weken geleden. Vandaag follow up bij de arts. Blijkbaar genees je minder snel van oa kneuzingen en fracturen door de relaxine die nog in je lichaam zit. Joepie!

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Wandelen!! Ik was ook ruim 18 kg aangekomen. Zit sinds vorige week weer op ...
Vanochtend baby in de draakzak gedaan en heb 50 minuten gewandeld, heerlijk! Moest naar huis want om half 11 zou een vriend er zijn, die komt de kamer van onze dochter stucen

3 jaar geleden

Ontzwangeren "zweten, opvliegend, oververmoeid, eenzaam voelen nog altijd een emotionele rollercoaster" mensen hier ook last van? Baby is al 5.5 maand en ik voel me dramatisch

3 jaar geleden

Het verbaast mij dat mijn man nog geduld heeft... Ook hier is het een emotionele achtbaan.🙄 Daarnaast plukken haar dat ik kwijt raak....😓 Overal in het huis zie ik ze liggen.. zelfs in het eten!😨 Terwijl ik altijd een knot in heb😅

3 jaar geleden

Het is verschrikkelijk!

3 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Het verbaast mij dat mijn man nog geduld heeft... Ook hier is het een emoti ...
Die haren.. herkenbaar. Ook hier in een knot en ik vind ze zelfs terug in de babysokken. Terwijl ik de babykleding nog apart was van onze kleding 🤔