8 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter had dit toen ook. Ik heb toen de flesvoeding gemaakt in combi met melk.
Dus in totaal 180: 150 fv, 30 koemelk. En dan iedere drie dagen de koemelk opbouwen en de flesvoeding afbouwen. Nu eet ze 90 ml koemelk aangemaakt met pap en daarnaast een beker drinkyoghurt van 100 ml.
2 jaar geleden
Je kan de melk verdunnen met water maar ik denk dat ze misschien haar ochtend gewoon niet had en dat het niet per se aan de melk lag? 😊
2 jaar geleden
In de keuringsdienst van waren gaven ze aan dat ze suikers toevoegen aan kunstvoeding, behalve in nr. 1 waardoor kinderen dit langer willen blijven drinken.
2 jaar geleden
Reactie op Sara56
Nee, heb het 2 dagen met koemelk geprobeerd en dit vond ze niet lekker. Van ...
Dan houdt ze idd niet van koemelk. 🙂
2 jaar geleden
Reactie op KittensCat
In de keuringsdienst van waren gaven ze aan dat ze suikers toevoegen aan ku ...
In alle nummers zit suiker. In nr. 1 zit 7.3 gram suiker per 100 ml en in nr.4 zit 6.7 gram suiker per 100 ml. Ik heb dat programma niet bekeken, maar hetgeen wat ze beweren klopt dus ook niet helemaal. Heb nr 1 t/m 4 gegeven en recent mee gestopt alleen geef ik nu de pap nog in de ochtend met kv.
Bovendien vindt ze koemelk wel lekker in een fles, alleen met pap dus niet. Ik ga proberen om het te mengen en langzaam af te bouwen. Als dat niet stop ik ineens en geef ik brood en melk. Dat vindt ze ook lekker.