6 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje ligt ook al een paar maanden in een groot bedje en dat gaat echt super goed. Hij klom steeds uit zijn bedje daardoor vrij net de overstap gemaakt naar een groot bedje 😊
één jaar geleden
Onze zoon is groot (kledingmaat 104).. hij weegt 15 kg en is ongeveer 1m groot. Maar hij ligt nog heerlijk in z'n ledikant... Hij heeft dat ook echt nog wel nodig, die begrenzing... Ik denk dat hij over een half jaartje zoiets naar een groter bed gaat, als we duidelijke regeltjes met hem af kunnen spreken voor 'het grote jongens bed'
één jaar geleden
Ons zoontje is gisteren over gegaan naar een Peuterbed, omdat wij het ledikantje nodig hebben voor ons tweede zoontje.
We hebben hem betrokken bij het kopen en in elkaar zetten. We benoemen ook steeds dat hij een stoer grote jongensbed heeft en hij vindt het dan ook helemaal geweldig! Voor nu gaat het slapen dan ook heel goed. Hij begrijpt heel goed het concept van z’n nieuwe bedje. Alleen met deken slapen vindt hij nog spannend, dus hij ligt nog wel in z’n slaapzak.
één jaar geleden
Onze zoon is groot (kledingmaat 104).. hij weegt 15 kg en is ongeveer 1m g ...
Hier precies hetzelfde hoor, maar wat ik me afvraag, gaan jullie kindjes niet als ze wakker zijn rondlopen enzo?
Ik denk echt dat onze zoon op avontuur gaat🤣 haha maar vandaar dat we hem dus ook nog even in zn ledikantje laten