28 Reacties
3 jaar geleden
Hahaha hier had ze laatst spuit poep , ik dacht die is klaar maar nee hoor.. was net op tijd anders zat ik onder 馃ぃ
3 jaar geleden
Afgelopen nacht heeft onze kleine meid zo 3 luiers en mijn hand gevuld馃槀 Vaak heb ik het wel door als ze nog bezig is en dan wacht ik even met verschonen. Maar nu was ik nog niet zo helder. Ik lees graag mee voor de gouden tip!
3 jaar geleden
Reactie op lambi
Ik zou puppy trainer doekjes bij de action kopen zijn net dezelfde alleen v ...
Oow goeie! Ik dacht al een een keukenrol, maar dit is veel slimmer en fijner denk ik
3 jaar geleden
Dit heeft mijn vriend gisteren voor t eerst gehad.. heb hem kostelijk uit staan lachen eerst, ben hem erna gaan helpen met opvangen met billen doekjes.. hier liggen nu de incontinentie matjes klaar uit het kraam pakket 馃ぃ
3 jaar geleden
Reactie op Lao
Ik doe ook altijd een schone luier onder zn vieze luier als ik ga verschone ...
Haha ja dat deed ik ook maar er kwam zo veel uit馃槀
3 jaar geleden
Ik leg een handdoek eronder, soms plast ze ook nog tijdens het poepen 馃ぃ. Maar ik doe altijd haar luier dicht als ik zie dat ze nog bezig is, t is al 1x op me gekomen omdat het eruit spoot 馃ぃ馃ぃ. En ik trek haar kleding zover mogelijk naar boven zodat het niet op der kleding komt, als de handdoek vies is gooi ik het gewoon in de was. Bij me eerste kwam er zoveel uit dat het zelf op me hand kwam 馃ぃ
3 jaar geleden
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een overvolle poepluier als vandaag. Alles zat onder, shirt, beddengoed.. zijzelf...
Ik heb nog matjes voor in ben van de kraamweek. Deze doe ik er dan onder 馃槉
3 jaar geleden
Puppymatjes (als action weer open gaat馃檴) of verschoonmatjes (te koop bij Kruidvat) er onder leggen. Ligt hier standaard op het verschoonkussen. Als het dan een smeerboel is, kan je het zo weggooien. Zelf knip ik de verschoonmatjes een keertje door als de krent die ik ben..
Verder leg ik altijd een aantal doekjes klaar als ik zie dat het een poepluier is. Als hij tijdens het verschonen begint te poepen schuif ik er steeds een nieuw billendoekje onder
3 jaar geleden
Reactie op Ljdcp
Mijn dochter heeft het voor elkaar gekregen om vanaf de comode de muur onde ...
Hahahaha jakkes馃ぃ
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Puppymatjes (als action weer open gaat馃檴) of verschoonmatjes (te koop bij K ...
Ik heb ze meteen maar even gekocht van de kruitvat, en idd ook in 2e geknipt馃檲
3 jaar geleden
Mijn kleintje heeft sinds 4 dagen dit soort groene luiers. Hebben niets veranderd aan de voeding. Iemand een idee?
3 jaar geleden
Mijn kleintje heeft sinds 4 dagen dit soort groene luiers. Hebben niets ver ...
T kan zijn door de toegevoegd ijzer van flesvoeding of tandjes die doorkomen. Als je kindje last van winderigheid heeft of kieskeurig of oncomfortabel tijdens voedingen dat kan een teken geven voor koemelkallergie maar dat hoef niet altijd zo te zijn