3506 Reacties

4 jaar geleden

Ook weinig klachten, alleen rugpijn en flinke vermoeidheid maar verder niks! Alleen nog niet echt iets gekocht maar niet erg onzeker. Als het fout gaat heeft het een reden en heeft zo moeten zijn.

4 jaar geleden

Goed idee!!! 🥰🍀 Ik ben 5 weken + 1 dag zwanger en op zich ook weinig klachten. Alleen hele zere borsten en erg moe. 28 april de eerste echo... spannend 😊🙏🏻 Nog geen pakjes gekocht, wel een positiebroek, omdat mijn buik best al is gegroeid.

4 jaar geleden

Heel fijn om te lezen! Heb gisteren getest en blijf onzeker;) heb het mijn vriend verteld door hem een paar babyschoentjes van Nike te geven:) verder weinig klachten, behalve echt heel pijnlijke borsten en hier en daar een maagzuuraanval☺

4 jaar geleden

Heel goed! Ik kan ook niet zo goed tegen alle negatifiteit. Hier totaal geen zwangerschapsklachten vergeleken de vorige zwangerschap, ik straal van oor tot oor & vind het heerlijk dat manlief veel thuis is ondanks de gekke coronatijden. Het weekend ga ik alle dozen van de oudste erbij pakken en neuzen in de babykleertjes. Nu al zin in 🥳

4 jaar geleden

Heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die onzeker wordt door de berichten. Ik ben juist positief maar door de berichten hier wordt ik bang en onzeker. Ik heb de pushmeldingen al uit gezet en sta op het punt de app te verwijderen. Ik had begin deze week erg last van zwangerschapskwaaltjes en dat wordt steeds minder wij hebben het gisteren tegen onze ouders verteld en mijn vader sprong een gat in de lucht die was zo blij dat hij opa wordt! 14 mei heb ik de eerste echo en wij kunnen ook niet wachten. Bij onze verloskundige hebben ze voor de aanstaande papa's een scherm buiten opgehangen zodat ze toch mee kunnen kijken met de echo. Wordt hier zo blij van! Liefs en geniet er allemaal van!

4 jaar geleden

Heerlijk initiatief! Niets ten nadele van de dames waar het misgaat, want het is ongetwijfeld heftig. Ik ben 5+1 en voel eerlijk gezegd niks.. daarom gisteren weer een test gedaan en die was binnen een minuut heel duidelijk. 🥰 Het is ons eerste kindje maar we hebben veel neefjes en nichtjes dus we hebben al veel kunnen oefenen. Onze familie weet nog van niks het is ons kleine geheimpje nog. 22 mei is de eerste echo. Rond moederdag wil ik het vertellen aan mijn (schoon)ouders. Wel gek om het niet live te kunnen doen... maar ach die knuffels komen later wel! Heerlijk om het ook te kunnen delen. Ik ben blij met dit forum.

4 jaar geleden

Goed idee! Ik merk dat ik ook heel erg bezig ben met dat het mis kan zijn/gaan, maar zoals je zegt 90% gaat gewoon goed 😀 ik ben vandaag 6+3, wachten op de echo duurt zo lang, kan niet wachten! Ik heb hem op 14 mei 😍 wij willen het daarna pas aan onze ouders en vrienden vertellen, zo benieuwd ook naar de reacties. Helaas heb ik sinds afgelopen zaterdag wel veel last van misselijkheid, het meeste in de ochtend. Probeer nog te ontdekken wat goed werkt. Maar het is voor een goed doel!

4 jaar geleden

Oaaah dit is echt een goed idee! Ik sta er zelf eigenlijk super positief in. Het is wat het is en je kan er toch weinig aan doen, behalve gezond leven! ;) Ik ben 5+5, heb ook mijn eerste pakje gekocht zoals je kan zien, zo zo lief! Ik heb niet echt last ergens van, erg blij mee! Laten we allemaal lekker van deze tijd genieten 😍 vriendinnetje van mij is VK en zij gaf de tip voor als je misselijk bent, neem een waterijsje. Klonk wel chill! Jullie ook zo super super blij met jullie zwangerschap? Ik heb een lach van oor tot oor op mijn gezicht!

4 jaar geleden

Wauw, I really needed this! Dank je! Ik ben ook super onzeker, in maart een miskraam gehad en nu weer zwanger 4+6. Weinig klachten tot zover. Gisteren vertelde mijn beste vriendin me dat ze zwanger is, ik kon toen mn mond niet houden en vertelde dat ik ook zwanger ben. Blijkt dat we even ver zijn, hoe leuk!? 🥰 Geeft me toch weer even een fijn gevoel.

4 jaar geleden

Reactie op Baby Loveee

Wauw, I really needed this! Dank je! Ik ben ook super onzeker, in maart een ...
Oh wauw, dat is echt suuuper leuk zeg, samen zwanger zijn! Kan je fijn met elkaar alles uitwisselen 😍

4 jaar geleden

Oaaah dit is echt een goed idee! Ik sta er zelf eigenlijk super positief in ...
Deze is zó leuk! Waar heb je die besteld?

4 jaar geleden

Wat een goed idee, ik ben vandaag 5+3 hihi 1 dag voor jou :p. Ik maakte mij niet zo gek totdat ik toevallig de topic “NIET GOED” las gisteravond. De hele tijd gestresst dat t mis kan gaan en dat er een hoge hcg waarde kon zijn. Maaaar goed, met deze topoc ben ik wel wat rustiger geworden. Had wel last van onderrug pijn en menstruatieklachten nu opeens niet meer. Naja we gaan t over3 weken zien. Ik heb ook n nijntje speelgoed en een schoentje gehaaald haha en een slabber met i love dad gekocht haha. Zo leeuuuukk 😇😇

4 jaar geleden

Deze is zó leuk! Waar heb je die besteld?
Ja lief hè! www.thiscuteness.nl

4 jaar geleden

Oaaah dit is echt een goed idee! Ik sta er zelf eigenlijk super positief in ...
Ik ben oook suppeeer blij. Ook mijn lach is van oor tot oor 😬

4 jaar geleden

Oh wauw, dat is echt suuuper leuk zeg, samen zwanger zijn! Kan je fijn met ...
Jaaa, het is echt een wonder. Allebei ons 3e kindje, ik verheug me op de tijd die komen gaat! 😍

4 jaar geleden

Ik ben ook mega happy 😻

4 jaar geleden

Wat een fijne en leuke topic! Ik las ook alleen maar negatieve dingen laatste tijden en werd ik zelf onzeker van. Bij ons is het lekker drukjes! Ik heb nog een kleintje van 10 maanden. Die wilt ook zoveel aandacht en ze heeft nu last van verlatingsangst. 😂 alleen naar de wc gaan lukt niet eens. Maar voor de rest lekker positief, vaak misselijk zelfs ‘s-nachts maar over paar weken is dat ook over! Normaal gesproken heb ik 4 mei eerste echo, maar kans is groot dat die niet doorgaat wegens corona. Dan wordt het twee weken later🥺

4 jaar geleden

Ik had dit echt even nodig, dank je wel! Ik ben 5+5 zwanger van mijn eerste kindje en merk dat ik erg onzeker ben. Nu ben ik van nature een beetje een doemdenker, maar met alle topics hier is dat nog wat erger. Maar positieve vibes: ik heb eigenlijk nog heel weinig klachten, dus ik probeer te genieten van deze tijd want dat gaat vast nog wel veranderen 😊

4 jaar geleden

Ik had dit ook even nodig! Dankjewel! 😍 ik was in staat deze app te verwijderen door alle nare dingen die je soms leest

4 jaar geleden

Ik ben 6+4 dagen zwanger van ons eerste kindje! En we hebben al wat spulletjes gekocht, dat maakt me zo happy 😍 Ik voel me eigenlijk ook hartstikke goed! Alleen soms wat angstig en onzeker maar dat probeer ik te overwinnen en lukt best goed de laatste dagen! Geniet allemaal van jullie zwangerschap 💖💙