70 Reacties

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Als zelfs de kinderarts er niet echt een mening o ...
Cb vertelde mij dat ik prima een weekje eerder al kan beginnen met opvolgmelk. En dan de niet corrigeerde leeftijd. 👍🏻 net hoe we uitkomen :-)

3 jaar geleden

Met onze jongens houden we de kalender leeftijd aan, ze lopen helemaal normaal op de curve ondanks dat zij een maand eerder zijn geboren! En ze hadden ook eerder behoefte aan eten dan mijn oudste zoon die juist met 42 weken is geboren, ze keken echt het eten uit je mond!

3 jaar geleden

Reactie op MdeW

Cb vertelde mij dat ik prima een weekje eerder al kan beginnen met opvolgme ...
Wat fijn om te horen! Dan gaan we na deze bus over op 2. Wat gaat het hard🙈

2 jaar geleden

Ik ben na een jaar weer eens terug op dit forum en even benieuwd; hoe gaat het met alle prematuurtjes uit deze groep? 🙏

2 jaar geleden

Ze doet het super goed! Wij merken niks meer van het prematuur geboren zijn. Niet in ontwikkelen, niet in groei qua gewicht en lengte. Alleen slapen is nog wel regelmatig onrustig, maar dat is niet gek op deze leeftijd. 😅

2 jaar geleden

Hier ook heel goed! Groeien goed, ontwikkelen zich goed. Inderdaad hier ook, wij merken ook niks meer over dat ze te vroeg geboren zijn !

2 jaar geleden

Fijn hoor! Wij zelf ook niet, behalve dat ie nog steeds wat kleiner is (onderste groene deel van de curve). Maar daarentegen rent ie sinds iets meer dan 12 maanden al rond. Super grappig 😍