17 Reacties

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Ik volg heeft mijne ook maar als ik hem met vaseline in smeer paar keer is het weg

2 jaar geleden

Same here! Als ik het insmeer met creme wordt het minder, maar het is nog niet verdwenen

2 jaar geleden

Ik denk idd ringworm. Dactarin zalf halen en 7 dagen smereren. Ook als het niet meer zichtbaar is. Anders komt het terug.

2 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik denk idd ringworm. Dactarin zalf halen en 7 dagen smereren. Ook als het ...
Waar haal je dat zalf? En wat is ringworm precies?

2 jaar geleden

Hier ook denk ik. Hebben jullie ook huisdieren? Hier katten, maar die hebben geen plekken. Moet morgen toch naar het consultatiebureau

2 jaar geleden

Reactie op KittensCat

Hier ook denk ik. Hebben jullie ook huisdieren? Hier katten, maar die hebbe ...
Wij 3 katten mijn zoontje heeft ook die plekjes maar zn vader ook ik heb geen idee

2 jaar geleden

Lijken mij meer eczeemplekjes? Anders even contact opnemen met de huisarts 😊 onze zoon had ook dit soort plekjes op z'n rug. Eerst hebben we gesmeerd met vaseline paraffine, dat ging een hele tijd goed. Later werd het ineens erger en kregen we andere (hormoon)zalf. Na een paar dagen smeren waren alle plekjes weer zo goed als weg! Nu houden we het bij met de vaseline en dat gaat prima.

2 jaar geleden

Schimmelinfectie je kan dit via apotheek kopen farmaline heeft dot ook hier in België is het wel anders dan bij jullie maar ik vermoed dat een apotheek online bij jullie ook wel bestaat

2 jaar geleden

Waar haal je dat zalf? En wat is ringworm precies?
Apotheek online vermoed ik https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/daktarin-30-g-creme/

2 jaar geleden

Mijn zoontje had dit vandaag terwijl hij 3 dagen geleden zijn 14 maanden vaccinaties heeft gehad. Is jouw kindje toevallig ook net gevaccineerd?

2 jaar geleden

Ik zou even bij de huisarts laten checken, aangezien er zoveel verschillende antwoorden worden gegeven. Bij mijn meiden zien droge plekjes op de huid er ook zo uit. Dat gaat met consequent bepanthen smeren vanzelf weer weg. Hier word het veroorzaakt door de kou buiten in combinatie met verwarming binnen en weinig zonlicht op de huid.

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Mijn zoontje had dit vandaag terwijl hij 3 dagen geleden zijn 14 maanden va ...
Ja klopt 4 februari z’n prikken gehad