15 Reacties

3 jaar geleden

Je zootje? 😜😂

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft veel last van reflux. Toen hebben wij jbpm geprobeerd maar toen heeft ze daarna uren gegild en gehuild van de krampjes. Dus gelijk mee gestopt. Ik heb rijstebloem in huis gehaald, maar ik wil nog 2 weekjes wachten. Zondag is ze 3 maanden en eigenlijk adviseren ze rijstebloem pas met 4 maanden. Dus ik wil niet te vroeg beginnen. Ik heb dus nog geen ervaring met rijstebloem, maar krampjes door jbpm kan zeker is onze ervaring!

3 jaar geleden

Je zootje? 😜😂
Pffff is maandag he 🤓😂

3 jaar geleden

Reactie op mmo

Mijn dochter heeft veel last van reflux. Toen hebben wij jbpm geprobeerd ma ...
Zo denk ik dus ook. Hij is 9 maart 3 maand. Maar vind het sneu dat ik het echt overweeg om vanavond al te beginnen. Ook gewoon zodat we dingen uit kunnen sluiten..

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Pffff is maandag he 🤓😂
Maandag + de hele dag zorgen + slaap tekort + autocorrect 😂

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Zo denk ik dus ook. Hij is 9 maart 3 maand. Maar vind het sneu dat ik het e ...
Ik zou het gewoon proberen hoor. Ik ben na de aflevering van de keuringsdienst over flesvoeding vandaag overgestapt van nutrilon naar Kruitvat. Maar ik wil niet te veel veranderingen in haar eetpatroon tegelijkertijd 😅 Dus ik ga over 2 weken beginnen als ze ook gewend is aan haar nieuwe voeding! 😊 Ben benieuwd hoe je zoontje het doet op rijstebloem ☺️

3 jaar geleden