15 Reacties

3 jaar geleden

Je zootje? 😜😂

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft veel last van reflux. Toen hebben wij jbpm geprobeerd maar toen heeft ze daarna uren gegild en gehuild van de krampjes. Dus gelijk mee gestopt. Ik heb rijstebloem in huis gehaald, maar ik wil nog 2 weekjes wachten. Zondag is ze 3 maanden en eigenlijk adviseren ze rijstebloem pas met 4 maanden. Dus ik wil niet te vroeg beginnen. Ik heb dus nog geen ervaring met rijstebloem, maar krampjes door jbpm kan zeker is onze ervaring!

3 jaar geleden

Je zootje? 😜😂
Pffff is maandag he 🤓😂

3 jaar geleden

Reactie op mmo

Mijn dochter heeft veel last van reflux. Toen hebben wij jbpm geprobeerd ma ...
Zo denk ik dus ook. Hij is 9 maart 3 maand. Maar vind het sneu dat ik het echt overweeg om vanavond al te beginnen. Ook gewoon zodat we dingen uit kunnen sluiten..

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Pffff is maandag he 🤓😂
Maandag + de hele dag zorgen + slaap tekort + autocorrect 😂

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Zo denk ik dus ook. Hij is 9 maart 3 maand. Maar vind het sneu dat ik het e ...
Ik zou het gewoon proberen hoor. Ik ben na de aflevering van de keuringsdienst over flesvoeding vandaag overgestapt van nutrilon naar Kruitvat. Maar ik wil niet te veel veranderingen in haar eetpatroon tegelijkertijd 😅 Dus ik ga over 2 weken beginnen als ze ook gewend is aan haar nieuwe voeding! 😊 Ben benieuwd hoe je zoontje het doet op rijstebloem ☺️

3 jaar geleden

Ik gaf met 3 weeken oud eerst jbmp maar kreeg me zoontje krampjes en moeilijke ontlasting van ben er mee gestopt na 1 weekje proberen omdat ik het echt zielig vond daarna overgegaan tot forte voeding en sinds 3 dagen gebruik ik wat rijstebloem opdat zn forte voeding al niet meer genoeg vult en hij heeft nog geen krampjes of moeilijke ontlasting gehad juist goeie poep luiers en ik gebruik advent fles met speen 2 en dan 200 ml water 6 schepjes standaard voeding en 1/ tot 2 schepjes rijstebloem ik doe het in zn laatste fles en als het goed blijft ga ik over paar dagen 1 fles extra doen en dat is smidags verder geef ik iets grote flessen omdat ze nog niet teveel rijst product mogen binnen krijgen door een bepaalt stofje

3 jaar geleden

Ik gaf met 3 weeken oud eerst jbmp maar kreeg me zoontje krampjes en moeili ...
Hij is over 2 weekjes pas 3 maanden btw

3 jaar geleden

CB had mij al aan dat ze van jbpm meer krampjes kunnen krijgen... heb mijn zoon daar net een beetje vanaf dus ga dat niet proberen. Ben ook aan het overstappen naar kruidvat merk nu na de aflevering van keuringsdienst... dus eerst even afwachten hoe dat gaat

3 jaar geleden

Rijstebloem verrijkt de voeding en zorgt voor een verzadigend effect, maar verzwaart de melk niet. Het wordt gebruikt als één van de eerste echte bijvoeding voor je baby en kan gebruikt worden bij de eerste hapjes vanaf 4 maanden. In eerste instantie verdikt de Rijstebloem de melk wel, maar door de enzymen in het speeksel van je baby wordt de melk weer dun in de maag. Het verzwaart de melkvoeding in de maag dus niet en helpt daardoor niet bij Reflux.

3 jaar geleden

Reactie op kellykue123

Rijstebloem verrijkt de voeding en zorgt voor een verzadigend effect, maar ...
Gekke vraag maar waarom kunnen kindjes dan vaak wel de nacht rond en zonder niet ? 😬

3 jaar geleden

Gekke vraag maar waarom kunnen kindjes dan vaak wel de nacht rond en zonder ...
Omdat het meer verzadigend is maar niet verzwaard. Bij reflux is de gewenste actie verzwaren zodat het hopelijk beter blijft zitten in het maagje. Bij rijstebloem is de gewenste actie verzadigen. Je kunt er veel over vinden op internet!

3 jaar geleden

Ik ben al een dag aan het om kloten met die rijstebloem. Ik krijg z'n melk niet dikker. Zelfs niet een beetje. Wat doe ik fout?🙈 doe precies wat er op het pak staat. Alleen dan minder veel omdat ik niet wil dat het echt pap word

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Ik ben al een dag aan het om kloten met die rijstebloem. Ik krijg z'n melk ...
Welke heb je? Volgens mij bij olvarit staat de verhouding er op voor pap uit de fles. Voor een bordje pap moet je bij rijstebloem flink wat gebruiken.

3 jaar geleden

CB had mij al aan dat ze van jbpm meer krampjes kunnen krijgen... heb mijn ...
Wat is er dan met nutrilon