60 Reacties
3 jaar geleden
Hoi, Het is goed voor de ontwikkeling van de voet dat de zool van de schoen flexibel is. Je moet het kunnen buigen.
3 jaar geleden
Vandaag gekeken voor schoentjes het in het centrum bij een erg goede schoenenzaak. Ze heeft maat 18, maar maat 19 werd geadviseerd.
Niks gekocht overigens, want 85 euro vonden we toch iets te gek.
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Vandaag gekeken voor schoentjes het in het centrum bij een erg goede schoen ...
Mij werd laatst gezegd dat als je goed let op een soepele zool en de juiste maat enzo, dat scapino ook nog wel eens wat heeft.
Ik kon me voor 37 euro niet inhouden voor de bunnies, maar oorspronkelijk waren ze 60 euro, dat vond ik dan wel prijzig 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Omg wat een schatje 🤩 ik ga ook eens bij de scapino kijken.. Ons zoontje i ...
Zijn ook echte leren schoentjes, van het merk sroot
3 jaar geleden
Hoe veel € geven jullie uit aan schoenen? Zie bij dat shoesme schoentjes van 80€. Vind ik toch best wel veel voor een baby ofzo 🤷🏽♀️
3 jaar geleden
Reactie op Manouk1995
Hoe veel € geven jullie uit aan schoenen? Zie bij dat shoesme schoentjes va ...
Ik vind goede schoenen erg belangrijk, ivm de stand van voeten, bij het leren lopen. Maar idd 80 euro vinden wij ook te veel.
Wij hebben eerst zootjes gehad dat waren leren slofjes, die waren ongeveer 45 euro.
Nu hebben we schoenen gekocht bij Scapino, echt leren merk Sroot, waren oorspronkelijk 39.95 maar nu in de aanbieding voor 19.95.
40 a 45 vinden we op dit moment echt de max. Omdat ze ook nog zo snel groeien.
3 jaar geleden
Zoek maar eens op leren loopleerschoenen. Zelf ben ik erg tevreden over het merk Richter. Ik koop ze meestal via een limango of zalando lounge ofzo. Dan zijn ze meestal rond de 40 euro.
Belangrijk is de flexibele zool, zodat de voet goed kan afrollen. Voorkeur voor leer of een ademende stof (canvas bijvoorbeeld). Neus doorlopend op de schoen, omdat de kleintjes ook nog deels kruipen. Goede ondersteuning bij de hielen zodat ze niet te veel gaan schuiven of kunnen verzwikken. Niet te zwaar, want dat kan een belemmering zijn bij het leren lopen. Veters en geen klitteband, zodat je ze goed kunt laten aansluiten aan de voet.