60 Reacties
3 jaar geleden
Ik denk dat ik eerst even voor leren slofjes ga van Lodger. Om binnen goed grip te hebben met kruipen en optrekken en warme voetjes in de wandelwagen. Gezien mijn baby nog niet op het punt is dat er echt buiten stapjes gezet worden. Dan koop ik duurdere 'buiten' schoentjes later
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Bij Scapino
Zijn perfecte schoenen en echt leer. Onze dame vind ze heerlijk zitten en ze zijn inderdaad makkelijk aan te trekken.
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Bij Scapino
Bedankt voor het delen! Vandaag 2 paar gehaald 😊
3 jaar geleden
Hey allemaal,
Gisteren in de schoenenwinkel bleek mijn dochter al maat 21 te hebben. Ze hadden daar schoentjes met flexibele zool (van shoesme). Ik dacht dat ze dit pas mochten dragen als ze zelf gingen lopen maar volgens die mevrouw mocht het al als ze zelf gaan staan aan de tafel bijvoorbeeld. Wat voor schoenen hebben jullie kindjes aan en in welke fase zitten zij qua kruipen, gaan staan en lopen?
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Hey allemaal,
Gisteren in de schoenenwinkel bleek mijn dochter al maat 21 t ...
Ik snap dat de dame van de schoenenwinkel dat zegt, extra schoenen verkopen😜 volgens mij is er niks mis mee, je kunt schoentjes aandoen. Maar zolang ze alleen binnen staat of loopt heb je het niet nodig
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Hey allemaal,
Ik heb ook van shoesme gekocht. Mijn zoontje kruipt en stapt in huis. Maar op de opvang kruipt hij ook vaak buiten dus daarom heb ik het vooral gekocht. Daarnaast vind ik ze handiger dan slofjes omdat hij zn slofjes uitschopt.
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Hey allemaal,
Ik heb de kleine nog geen schoenen aangegeven omdat het beter is voor de voetjes om op blote voeten/sokken te lopen. Als het koud is en buiten in de draagzak/buggy heeft ze er wollen sokken met antislip overheen. Ze is nu wel druk met haar eerste stapjes, dus binnenkort krijgt ze wel leren loopleerschoentjes aan als we naar bijvoorbeeld de speeltuin gaan (ze wil dan niet meer de hele tijd in de buggy zitten). Voor onze oudste heb ik het merk Richter wat bij haar perfect zit. Hopelijk kan de kleine die ook aan.
2 jaar geleden
Ik heb al heel wat merken schoentjes gehad voor Luca.. gewoon omdat ik het te schattig vond 😅🤣 Nu begint hij stapjes los te zetten en heb ik schoentjes met flexibele zool van Donsje en er komt zo nog een paar van Bardossa binnen via Omoda. Ook wel een aanrader!
Hij moet er erg aan wennen om op schoenen te lopen. Vooral op zijn Vansjes en Nikes blijft hij stokstijf staan 😂 Dus ik ga de komende echt alleen voor schoenen met een dunne zool.
Succes allemaal 🚶♂️
2 jaar geleden
Wat is er mis met nikes dann want heb voor mijn zoontje tot hij 1 werd van die wiegboots gehaald hebben een zachte zool hij loopt nu al dus hij wandeld op nike airmax met harde zool, ben er zelf ook groot mee geworden vandaar dat ik het overneem, ben wel benieuwd waarom het niet goed is let me niw
2 jaar geleden
Wat is er mis met nikes dann want heb voor mijn zoontje tot hij 1 werd van ...
Ik begrijp zelf altijd dat flexibele zool beter is voor de voetjes in het begin. Maar is ook maar van horen zeggen 🙂
Heb zelf van shoesme schoentjes gekocht voor de eerste stapjes.(dochter loopt nu een maand)