9 Reacties

2 jaar geleden

Misschien geox of Skechers? Zit in de outlet van Roermond van beide een outlet. Wij hebben voor de jongste nu geox en de oudste liep op die leeftijd op skechers maar nu ook op geox.

2 jaar geleden

Ik haal nike air max voor de mijne loopt hij buiten op en heeft 1 paar vans maar trek ik niet gauw aan omdat hij dan sneller opgetild wil worden ze zijn niet teklein ofzo maar zegt wel au dus die zijn miskoop

2 jaar geleden

Wij hebben Shoesme schoentjes gehaald. Zitten hier goed. Wel eerst advies in een goede schoenenwinkel ingewonnen. Kost wat meer maar je krijgt wel goede loopschoentjes ervoor terug

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef. Ik heb nu shoesme schoenen met een klittenbandsluiting omdat veters lastig waren met die wreef.

2 jaar geleden

Ik vind Richter en Lurchi fijne merken voor babyschoentjes. Hoge wreef weet ik zo niet, maar de meiden hebben wel brede voetjes en deze merken passen prima.

2 jaar geleden

Ons zoontje is begonnen op shoesme en loopt nu rond op nike airmax

2 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/schoentjes-KzvP1r

2 jaar geleden

Wij hebben laatst zijn tweede paar Shoesme gekocht bij een speciaalzaak. Mag over 6 weken terug om te laten zien hoe ons zoontje loopt erop.

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef. Ik heb nu shoesme schoenen met een k ...
Heb trouwens nu ook attipas schoentjes besteld. Ze zien er een beetje gek uit maar gaan super makkelijk aan en zitten heel goed. Ze zijn breder dan de shoesme schoenen.