50 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, onze dochter is helemaal verzot op haar poppen. Een wandelwagen heeft ze al, ik denk om met sinterklaas een poppenbedje en badje te kopen. Een speelgoedwinkeltje of keukentje is ook wel leuk. 馃槏

2 jaar geleden

Ik ben ook al bezig met een lijstje voor haar verjaardag/Sinterklaas. - elektrische tandenborstel - nieuwe boekjes - badspeelgoed - treinset ikea - poppenbedje - cleaning trolley met speelgoed stofzuiger enzo - accessoires voor keukentje van de hema - tipi tent voor toekomstige peuterkamer - leertoren - smartmax

2 jaar geleden

Ik zal zelf ook even delen wat ik in gedachte had tot nu toe: - Poppenkleertjes - Jip & Janneke voorleesboek - Logeerkoffertje (zo鈥檔 diertje waar ze ook op kunnen zitten) - Elektrische tandenborstel - Knutselspullen - Keukenschort voor in haar keukentje Mijn mam heeft het volgende gehaald: - Paraplu - Klei

2 jaar geleden

Ik maak zoiezo een lijstje op lijstje.nl, gezien de Sint ook bij opa's en oma's komt... Dan krijgen de kinderen dingetjes die wij ook fijn/leuk vinden om te krijgen.. Thuis krijgen de kids (heb een 2e kindje van 3 mnd) - gezamelijk een Ikea keukentje met toebehoren - mijn zoontje wat auto's - mijn dochter (3 mnd) een paar voorleesboekjes (voor de vorm, zodat ze niet overgeslagen wordt voor het idee van mn zoon) Dingen die we al hebben waar mijn zoon veel mee speelt (dus cadeau idee毛n voor jullie) - zoef zoef dierenhotel - houten treinbaan (2 sets zodat je een grote baan kan maken) - loopfiets - boekjes Dingen die wij vroeger kregen om de stapel cadeaus groter te maken (ga ik ook doen volgend jaar, dit jaar vind ik dat niet nodig gezien ze een keukentje krijgen) - onderbroekjes+hemd - sloffen - kleurpotloden - stiften - kleurboek/gekleurd papier/overige knutselspullen - setje kleding - nieuwe schoenen als je die toevallig rond die tijd nodig hebt

2 jaar geleden

Nu zie ik 2x een elektrische tandenborstel er tussen staan. Dus ik dacht, heeey goed idee! Maar ik zie ze overal pas van af 3 jaar en op de website van oral b staat zelfs dat ze het afraden onder de 3 jaar. Hebben jullie hier meer info over of een speciale die wel mag?

2 jaar geleden

Reactie op Anvd

Nu zie ik 2x een elektrische tandenborstel er tussen staan. Dus ik dacht, h ...
Ik gebruik er al een tijd een op advies van de tandarts. De cars variant van oral b. Gaat prima. Het idee is dat je je kind niet alleen ermee laat.

2 jaar geleden

Vorig jaar gekregen en eigenlijk altijd goed: Pyjama Voorleesboeken Duplo (of later lego)

2 jaar geleden

Reactie op Anvd

Volgens mij gaat het erom dat een elektrische tandenborstel sneller het tere tandvlees van je kleine kan beschadigen. Als je met beleid poetst heb je daar als het goed is geen last van:) Wij gebruiken zelfs een volwassen elektrische tandenborstel (laagste stand en zachte borstel) en dat gaat ook prima.

2 jaar geleden

Reactie op Anvd

Deze: Bekijk Luvion 350S - Sonische Elektrische Tandenborstel voor Baby en Peuter - 0 t/m 4 Jaar - Met Timer op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-350s-sonische-elektrische-tandenborstel-voor-baby-peuter-0-t-m-4-jaar-met-timer/9300000080841826?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Deze: Bekijk Luvion 350S - Sonische Elektrische Tandenborstel voor Baby en ...
Oh ik was nog niet klaar haha. Maar deze hebben wij gehaald op advies van cb en tandarts.

2 jaar geleden

Leuke ideetjes allemaal. Handig ook voor de verjaardag in december. 馃槉 Ik voeg toe: - rugtasje - besteksetje met naam gegraveerd

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Deze: Bekijk Luvion 350S - Sonische Elektrische Tandenborstel voor Baby en ...
Ik moet zeggen, wij gebruiken deze tandenborstel van luvion inderdaad. En het is heel fijn tandenpoetsen, samen met het poets liedje 馃コ. Voor sinterklaas, zullen wij misschien voor een heel kleine cadeautje gaan.....misschien meerdere kleine cadeautjes. Zoiets als kleurboeken, niet giftige wasco krijtjes. Zulke kleine dingetjes. Daarna is madam jarig en daarna kerst. Voor haar verjaardag krijgt ze van ons of een poppenwagen of bedje. En dan voor de kerst 1 van die 2 wat ik net heb benoemd. Hebben het al in huis verstopt 馃ぃ is een set namelijk. En van opa en oma krijgt ze een babyborn, geen idee welke. Ik ben vooral ook van het educatieve speelgoed, spelenderwijs leren. Ze vind dan ook heel veel leuk dat scheelt alweer. Ik hou het hier wel even in de gaten, voor hetzelfde geld heeft iemand hele leuke idee毛n, voor de kleintjes 馃榿

2 jaar geleden

Wat ik nu op het lijstje heb staan (voor Sint of verjaardag): Step of groter fietsje Magnetic tiles Kinetisch zand Badjas Pantoffels Knutselspul Poppenwagen Verder zijn boeken of een bijdrage aan de spaarrekening altijd goed. Onze dochter heeft al veel speelgoed bij haar keukentje, dus daar hoeft wat mij betreft niks meer bij 馃槄.

2 jaar geleden

Op het lijstje nu: Duplo Step Driewieler Voorleesboekjes Pyjamas Treinbaan van hout van de ikea Pantoffels mt 23-24 Puzzels Zoef zoef dierenhotel

2 jaar geleden

Ik volg hier even voor idee毛n 馃挕鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik hou ook een lijstje bij op lijstje.nl, heb er verschillende dingen op staan: - knutselspullen van my first van SES, bijv. Klei, hamertje tik, vormen plakken - Electro Nijntje - houten spullen voor het speelkeukentje en schort/muts/ovenwant - nopjes puzzel - doksterset - Vtech ijscokar - paraplu - zwembandjes vanaf 2 jaar - bestek - boekjes

2 jaar geleden

Magnetic tiles van de lidl!

2 jaar geleden

Reactie op Firstbaby

Magnetic tiles van de lidl!
Wat is dat?

2 jaar geleden

Wat is dat?
Van die magnetische vormpjes waarmee je van alles kunt bouwen: van ijffeltoren tot vrachtwagen en eend zeg maar

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Van die magnetische vormpjes waarmee je van alles kunt bouwen: van ijffelto ...
Wat cool 馃槂