50 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Suus399
Ik keek even maar de lidl heeft sowieso leuk speelgoed online staan 😃
Ik wil je wel 'waarschuwen' voor het houten speelgoed. Het beschadigd hier best wel snel. Verf is eraf te kauwen en zag laatst allemaal paarse schilfers rond de mond van mijn zoon. Hij doet dat echt minder, maar verbaasde mij er evengoed wel ovet
2 jaar geleden
Wij vieren dit jaar nog geen sinterklaas, maar op het verjaardsverlanglijstje staat nu:
3 verschillende prentenboeken
De knuffels van de hoofdpersonages uit het zandkasteel
Waskrijtjes
Klei met uitsteekvormpjes
Kinetisch zand
Duplo
Ovenwanten/keukenschort
Zelf geven we hem denk ik een auto of treinbaan voor zijn verjaardag, ik ben er nog niet uit of het een duplo treinrails wordt of van zoef zoef, in geval van de laatste voeg ik zoef zoef autootjes toe.
2 jaar geleden
Reactie op Justsuus
Wij vieren dit jaar nog geen sinterklaas, maar op het verjaardsverlanglijst ...
Bedenk even of je tegen de geluidjes kan van zoef zoef🤣 hier heb ik alle batterijen verwijderd 🤣
2 jaar geleden
Ik heb electro 2+ op het lijstje gezet, en zon vis hengel spel.
Iemand die nog leuke spelletjes kent voor 2+?
2 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik wil je wel 'waarschuwen' voor het houten speelgoed. Het beschadigd hier ...
Dat had ik vorig jaar ook met houten speelgoed van Kruidvat. Niet eens alleen de verf, ook de binnenkant. Dat was geen eens echt hout, maar een soort houtpulp. Waar mijn kindje dus gewoon een gat in geknaagd had. Ik ben dus wel afgeknapt op goedkoop houten speelgoed.
2 jaar geleden
Reactie op Twin Mom
Wat een leuke ideeën. Dat lijstje.nl, kunnen anderen dan aangeven als ze ie ...
Ja, als iemand het afstreept wordt het doorgehaald. Is dan voor iedereen duidelijk dat iemand het al heeft gekocht 😊
2 jaar geleden
Reactie op JeanineW
Heeft iemand ervaring met een waterkleurboek?
Ja ik heb er erg veel lol in, m’n dochter niet. Je moet aardig doorkleuren, die focus heeft de mijne nog niet. Ze vindt het wel leuk om te zien wat er gebeurt als ik inkleur. Wij hebben die van de Hema.
Overigens bewaar ik het stift gedeelte in een bakje met water om hem daarna te laten drogen want anders als je hem zo laat liggen is ie binnen een paar dagen verschimmeld.
2 jaar geleden
Wauw wat vind ik dit jaar moeilijk. Mama van 3 jongens maar ik heb voor de jongste die in dec 2 jaar word en dol is op muziek een Hape piano 🎹 besteld via Vinted. Ook krijgt hij van ons de kassa van Lidl en het houten winkel mandje en extra dikke stiften (uitwasbaar uiteraard en voor peuters)
2 jaar geleden
Ik heb hier vooral kleine dingetjes.. kleurboekjes, stempelstiften, een paard want daar is ze gek op.. en een schoonmaakset van de action😂 en spulletjes voor de keuken. Verder is ze jarig 2dec dan krijgt ze wat educatieve dingen, althans dat heb ik gevraagd dus dat is nog afwachten 😅