100 Reacties
vor 3 Jahren
Ik heb ze van de HEMA.
Nu maatje 68/80.. ik vind de HEMA zo fijn. Ekker zacht, niet te duur..
vor 3 Jahren
Reactie op E.M
Puckababy!
Die zijn zo duur! En heb je voorkeur voor welke soort?
vor 3 Jahren
Die zijn zo duur! En heb je voorkeur voor welke soort?
Idd misschien niet goedkoop maar zo tevreden mee we zijn gestart met de piep en heb de mini ook al aangeschaft, m’n zoontje heeft daar zo een knus gevoel.. ben er echt een voorstander van.. en heb gezien dat ze van 6maand tot 2,5 j ook een hebben voor 4 seizoenen
vor 3 Jahren
Reactie op E.M
Idd misschien niet goedkoop maar zo tevreden mee we zijn gestart met de pie ...
Oké en wat vind jij er zo fijn aan? Heb nu een Slaapzakje van de Hema namelijk
vor 3 Jahren
Oké en wat vind jij er zo fijn aan? Heb nu een Slaapzakje van de Hema namel ...
Is een soort van inbaker slaapzak, de armpjes liggen wel nog los in de slaapzak maar kunnen zich niet wakker maken met de armpjes. Daaraan vind het goed want had veel gehoord tijdens zwangerschap dat baby’s zich wakker maakte door met hun armpjes en daarin lukt dit niet.. vind het daarvan ook geweldig dat hij zichzelf niet kan wakker maken met z’n armpjes
vor 3 Jahren
Hier de swaddle up van love to dream stage 2 sinds een week.. mouwtjes kunnen eraf geritst worden, wat een verademing en rust in zijn slapen! Sliep vanaf het begin al goed maar sloeg zich vaak wakker, dus eigenlijk alleen maar aangeschaft om het wakker slaan tegen te gaan 😊
vor 3 Jahren
Wij gebruiken ook de Puckababy Piep en ik gebruik een gewone doek om haar in te bakeren. Werkt beide super!
vor 3 Jahren
Reactie op Kirsten 28
Ik heb ze van de HEMA.
Nu maatje 68/80.. ik vind de HEMA zo fijn. Ekker za ...
Ik heb die ook, lekker zacht en warm. Maarr, heb jij ook dat het nekgat erg groot is? Ik ben bang dat hij erin naar beneden zakt maar dat tegen de tijd dat dat goed zit hij er te lang voor is.
vor 3 Jahren
Ik had er 1 van de prenatal (56/62). Inmiddels kon ze haar benen niet meer strekken, dus helaas een andere nodig. Zag een aanbieding van een slaapzak van Jollein met afritsbare mouwen (70cm) Dit hoofdgat was ook veel te groot, maar mn dochter sliep zonder slaapzak heel slecht. Met naald en draad de slaapzak dus kleiner gemaakt en nu kan haar hoofd er niet meer door. Ik vond die overgang van de ene naar de andere wel enorm..
vor 3 Jahren
Reactie op Justsuus
Ik heb die ook, lekker zacht en warm. Maarr, heb jij ook dat het nekgat erg ...
Heb ik ook! Durf hem nog niet eens in maatje 50/56 te doen..
vor 3 Jahren
Reactie op Jessicaaa
Ik had er 1 van de prenatal (56/62). Inmiddels kon ze haar benen niet meer ...
Ik heb er ook 1 van jollein maar durf hem nog niet te gebruiken vanwege het grote hoofd gat. Ga ook maar eens kijken of ik dit kan verkleinen met naald en draad 😊
vor 3 Jahren
Reactie op Jessicaaa
Ik had er 1 van de prenatal (56/62). Inmiddels kon ze haar benen niet meer ...
Mijn dochter heeft nog maat 56 maar de slaapzakken van Prenatal 56/62 werden al te klein.. snapte er niks van. Toch op de bonnefooi een maat 68/74 besteld en die zit helemaal goed, ook in het nekje! Dus naar mijn mening kloppen die maten niet...
vor 3 Jahren
Reactie op bloem1988
Mijn dochter heeft nog maat 56 maar de slaapzakken van Prenatal 56/62 werde ...
Hier precies dezelfde ervaring als jij! Dochter draagt ook maat 56 van kleding maar bij de prenatal slaapzak 56/62 kan ze haar benen niet meer strekken. Nu ook 68/74 besteld en die zit ook goed bij haar nekje.
vor 3 Jahren
Die van de Hema zitten heel fijn, maar maatje 56 heb het idee dat hij nu al bijna niet meer zn benen kan strekken. Is nu 5 kilo en 8.5 week oud. Heb ook die van jollein klaarliggen de kleinste maar idd het hoofd gat is wat groot. Denk als je de mouwen eraf haalt dat het dan prima blijft zitten