100 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb maat 70, maar hij is echt veel te groot bij dr hoofdje. Als ze even ...
Slaapzakken van Lodger 68/80. Ik heb een klein meisje maar deze past ze echt goed!

3 jaar geleden

Ik heb maat 70, maar hij is echt veel te groot bij dr hoofdje. Als ze even ...
Oh daar heb ik geen last van. Mijn zoontje is 63 cm en beste zwaar maar draagt deze slaapzakken al meer dan een maand. Ik heb ze van Jollein.

3 jaar geleden

Ik ben op zoek naar een slaapzak maat 62/68, iemand tips? Kan ze werkelijk ...
Prenatal

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Prenatal
Nee hebben ze niet.. 56/62 of vanaf 68.

3 jaar geleden

Reactie op elisedv89

Slaapzakken van Lodger 68/80. Ik heb een klein meisje maar deze past ze ech ...
Hoe klein? De mijne is 60,5cm en 5800gr. Maar de 70 die ik heb verzuipt ze in. 68 lijkt weinig verschil in te zitten.

3 jaar geleden

Hoe klein? De mijne is 60,5cm en 5800gr. Maar de 70 die ik heb verzuipt ze ...
Ik gok nu zo’n 5,5 kilo en rond de 60 cm

3 jaar geleden

Reactie op elisedv89

Ik gok nu zo’n 5,5 kilo en rond de 60 cm
Ow dat is ongeveer hetzelfde.. Grappige is dus dat ik 2 slaapzakken heb van maat 70 en de andere is dus kleiner en valt dus beter. Inmiddels trouwens ook 62/68 gevonden bij de H&M.

3 jaar geleden

Reactie op Gon1984

Hoeveel TOG?
Oh werkelijk waar geen idee.. Ik houd mij niet zo bezig met die tog waarden... 🙈 0p de slaapkamer is 't rond de 18 en 20 graden.. En ze slaapt met slaapzak romper en een dekentje. Heb een paar x gemeten in d'r nek en 'tis prima. Dus ze slaapt goed.

3 jaar geleden

De kleinste vond ik bij de Hema, maar is wel een dunner slaapzakje. De kleinste van Jollein was in het begin echt veelste groot en kon zn hoofdje zo doorheen. Inmiddels heb ik de ideale tussenmaat gevonden bij kruidvat! En ook nog s maar een 10tje. Stuk voordeliger dan hema etc. Ik heb nu maat 62/68 maar ze hebben ook groter

3 jaar geleden

Ik koop ze altijd op vinted. Ik het zonde om een nieuwe te kopen die ze een maan later niet meer past. Op vinted staan er veel die amper gedragen zijn.

3 jaar geleden

Hoe gebruiken jullie een slaapzak, met of zonder lakentje? Hier slaapt ze nog onder een dekentje en lakentje. Werd net van haar wakker omdat ze heel druk deed, hele deken en laken los getrokken... moet dus vanmiddag maar een slaapzak aanschaffen. Wat voor een?!

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hoe gebruiken jullie een slaapzak, met of zonder lakentje? Hier slaapt ze n ...
Zeeman / vinted / hema om te kijken hoe jouw kindje het vind in een slaapzak? Ik heb een lange mouwen (voor de koudere nachten) en een aantal zonder mouw waarvan de dikte van de stof varieert.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Oh en dan dus zonder laken. Hij ligt alleen in een slaapzak.

3 jaar geleden

Hier een iets dikkere slaapzak met mouwen, deken en lakken over. Alleen een romper aan. Ik stop haar altijd in, ah 't einde van de nacht wordt ze onrustiger en "vecht" ze net zo lang tot ze boven de dekens ligt of als ze de laken in d'r mond kan hebben om te knuffelen.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hier alleen slaapzakjes zonder mouwen in verschillende diktes voor als de temperatuur wisselt. Hij heeft een romper en een pyama aan. We gebruiken geen dekentje meer. Vind het verschrikkelijk om hem in die mouwen te krijgen en het is in ons huis zelden onder de 18 graden.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ik heb bij de Hema een slaapzak met afritsbare mouwen. Ideaal. Geen deken of laken meer omdat ze het hele bed door draait. In de slaapzak gewoon de kleren aan vd dag. Als t warmer word kan je makkelijk de mouwen eraf ritsen

3 jaar geleden

Thanks voor de tips! Straks maar even op pad!

3 jaar geleden

Hier werd 70 te klein, dus zojuist 3 nieuwe slaapzakken 90 gekocht. Ik koop ze bij babydump, had er eerst 1 van hema maar dat nekje was te breed, tegen de tijd dat het nekje goed was was de zak te kort. Die van babydump, merk 'babylook' zonder mouwen bevallen me erg goed, zijn ongeveer €15,00. Ik heb er 3, 1 voor kdv, 1 voor gebruik en 1 voor de was rolatie. Ik leg hem in de slaapzak met luier, romper en een longsleeve.

3 jaar geleden

Nog 1 dikke slaapzak maat 70 en inmiddels 3 nieuwe wat dunner maat 90. Gaat zo snel. Heb Hema tussen slaapzak en de zomer versie die is heel dun van een soort hydrofiel spul. Beiden prima en betaalbaar! De 3e is van Jollein die zijn zo fijn! Iets duurder, wel mooier. Dubbele hydrofiel, maar hierdoor lekker luchtig en stof blijft in was en droger mooi. In heel veel printjes en kleuren verkrijgbaar oa op wehkamp.

3 jaar geleden

Reactie op Jen1

Nog 1 dikke slaapzak maat 70 en inmiddels 3 nieuwe wat dunner maat 90. Gaat ...
Tegenwoordig bijna altijd zonder laken, hij schopt het weg of het is overbodig ovm warmte.