100 Reacties
3 jaar geleden
Kruitvat! 62/68 nu al 2 maand in gebruikt de lengte is ideaal lang dus deze gebruikt hij nog wel eventjes
3 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 5 maand en slaapt in een Puckababy Newborn maar daar past hij niet meer in. Heb nu de 4 seizoen van Puckababy van 6 maand tot 2,5 jaar alleen is het nekje nog te ruim. Onder een dekentje slapen is geen optie meer aangezien hij zo wild is.
Heb geen zin om een draagzak te moeten kopen voor ongeveer 1 a 1,5 maand.
Iemand een tip of andere oplossing? Ik hoor het graag.
3 jaar geleden
Reactie op Nicole85
Mijn zoontje is nu 5 maand en slaapt in een Puckababy Newborn maar daar pas ...
Even de mini kopen op vinted? Of bedoel je daar die newborn mee. Je hebt eerst de piep en dan de mini geloof ik. Die mini heet de rits in het midden en ritsjes bij de armpjes.
3 jaar geleden
Reactie op Nicole85
Ik heb hetzelfde probleem, hij verzuipt erin 😅 ik heb een keer ergens voorbij zien komen dat Puckababy zo'n band heeft voor om de middel en wat je zou kunnen doen is het halsje wat kleiner maken met wat naald en draad.
3 jaar geleden
Reactie op Nicole85
Contact op nemen met Puckababy is misschien ook een optie
3 jaar geleden
Ik heb net bij ter stal een zomer slaapzakje gekocht, met 30% korting. Betaalde geloof ik 7,50? Prima slaapzakje! Misschien handig voor bij opa/oma/etc
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Ik wil een hydrofiele slaapzak kopen voor de warme dagen. Mijn dochter is 6 ...
Mijn dochter is 68 cm met idd ook een groter hoofdje en die heeft nu al een tijd 70 aan.. maar ik denk niet dat het nog lang past dus ik zou lekker de 90 nemen kijken of dat al gaat:)
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Zeker maat 90. Maat 70 ga je echt niet lang mee doen. Hier gebruik ik sinds kort maat 90 en dat gaat prima. Hij zat met zijn voetjes tegen de onderkant van de slaapzak maat 70 aan. Mijn zoontje heeft ook een wat groter hoofd.
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Ik zou ook zeker 90 kopen. Als die niet goed past kan je ‘m altijd in de kast laten liggen. Mijn dochter is nu 65 cm en ligt al langer dan een maand in 68/80 (HEMA maat). Haar hoofd is echt te groot om in die slaapzak te verdwijnen ;).