100 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op lunaapple
Iemans tips voor een hydrofiele slaapzak en waar te koop?
Wij hebben de dunste van de HEMA, is heen hydrofiel dacht ik. Meer een lakenstof. Vind ‘m wel fijn als het echt warm is.
3 jaar geleden
Reactie op lunaapple
Dankje, welke is dat?
Ik kan ‘m zo niet online vinden, is al even oud want hebben ‘m ook voor mijn zoontje gebruikt. Maar als je zoekt op Hema zomerslaapzak kom je wel bij slaapzakken met 0.5 TOG, dat heeft die van ons ook en is perfect voor als het warm is.
3 jaar geleden
Reactie op margriet1987
Wij hebben de dunste van de HEMA, is heen hydrofiel dacht ik. Meer een lake ...
Jaa die heb ik ook! Heel fijn met dat warme weer
3 jaar geleden
Reactie op K-L-
zijn deze niet te warm nu met 28 graden op de slaapkamer? rits je de mouwen ...
Nee voor Teddy niet. Het is bij ons ongeveer 25 graden en ze ligt er alleen met een luier in. Vaak doe ik de zak niet helemaal dicht. Dan rits ik hem van boven tot aan de rand van haar luier dicht en laat ik haar benen er lekker buiten. Dan slaapt ze beter dan zonder slaapzak en kan ik de onderkant van de zak nog steeds vast maken tegen het bewegen. Oh en zonder de mouwen inderdaad! :)
3 jaar geleden
Reactie op K-L-
zijn deze niet te warm nu met 28 graden op de slaapkamer? rits je de mouwen ...
Bij ons is dat wel te warm. Wij hebben een nog dunnere voor als het zo warm is. Die van dat plaatje met die regenbogen is dacht ik 1 TOG (wij hebben ‘m ook :)) en je hebt er nog een van 0.5 TOG.
3 jaar geleden
Reactie op mbw90
Wat voor slaapzak gebruiken jullie nu? Richting herfst?
Laatste dagen toen het zo fris was (18 graden op slaapkamer) slaapzak met mouwen (denk 1.5/2 tog?) met romper korte mouwen en truitje en broekje. Onze kinderen zijn koukleumen :P.