4 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg....hier precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook is 1 jaar geweest, maar komt nog 1x per nacht kijken of ik er ben . Hij hoef geen drinken of iets ik geef hem een knuffel en leg hem weer in bed hij slaapt nog bij me op de kamer omdat ik nog thuis woon en zelf 20 ben en nog geen vaste baan heb nahja alleen zomers full time zn vader is uitbeeld trouwens. Dus misschien omdat je vaak bij der hebt gelegen als ze ziek was ect dat ze is gaan wennen dat je bij der slaapt? Want mijn zoontje word ook wakker en als ik er niet was bvb omdat ik opstap ging ( me moeder lette op trouwens was gwn aan oppassen) moest ik appart om 2 uur thuis komen om hem rustig tekrijgen hij dacht echt dat ik hem in de steek had gelaten zo sneu dus ga ook weinig nog tot 2 uur weg ben altijs voor de tijd terug? Miss heb je er wat aan?

2 jaar geleden

Maar als ik dan een weekend of klein weekje weg ben, dan is er niks aan de hand en dan slaapt ze snachts ook gewoon door. Als mijn moeder dan oppast .. dat is dus het ding.

2 jaar geleden

Reactie op Nina0108

Maar als ik dan een weekend of klein weekje weg ben, dan is er niks aan de ...
Ze weet het gewoon als je beschikbaar bent. Ons zoontje had juist vanaf t begin vanalles en sliep daarom veel bij ons. Toen hij weer beter was moest hij ook echt wennen aan dat hij ook in zijn eigen bedje door kon slapen. Heeft even geduurd, maar we hebben een tijdje volgehouden... Luier checken, knuffel en weer in bed. Hij kon soms echt wel protesteren, maar gaat nu heel goed. Hij is nu 1 en slaapt sinds 1,5e maand gezond en wel op zijn eigen kamertje. Hij krijgt s nachts nog steeds een fles pap trouwens, heeft hij blijkbaar nodig, nadat hij zoveel ziek is geweest en zijn groei en ontwikkeling 6 maand stil hebben gestaan... Maar dat is dan maar zo..