27 Reacties

4 jaar geleden

Ik slaap ook onrustig ik weet sinds donderdag dat zwanger ben moet echt vaak naar de wc 3 tot 4 keer in de nacht heb ook diabetes type 1 dus dat houd ik dan ook gelijk in de gaten. Door eerdere miskraam voel ik me gewoon onrustig ben vandaag precies 5 weken

4 jaar geleden

Pff ja die slaap... om half 10 naar bed gegaan omdat ik echt kapot was, maar uiteindelijk meer wakker gelegen in bed dan dat ik geslapen heb 🙁ik zou zo voor mijn gevoel nog een aantal uur kunnen slapen😴😴

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben sowieso een slechte slaper, gebruik af en toe temazepam om een nacht bij te tanken. HA gebeld, ze zei dat het geen probleem was icm zwangerschap maar het voelt toch niet goed dit nu te nemen... Hopelijk wordt het snel beter!

4 jaar geleden

Eerste nachten ook echt slecht geslapen. Afgelopen dagen voor het eten met mn man flink bootcampje gedaan of naar buiten en 15 yoga voor en na het slapen. Sindsdien heerlijk geslapen. Is ook wel rare tijd met vooral thuiswerken enzo.

4 jaar geleden

Wow vannacht gewoon klok rond geslapen! Dat wad fijn wakker worden. In plaats van uren liggen draaien 😅

4 jaar geleden

Reactie op Yalisa-24

Wow vannacht gewoon klok rond geslapen! Dat wad fijn wakker worden. In plaa ...
Lekker! Ik ook Vannacht toevallig haha! Wie weet gaat het nu alleen maar beter.

4 jaar geleden

Reactie op JodieJ

Lekker! Ik ook Vannacht toevallig haha! Wie weet gaat het nu alleen maar be ...
Heel stom. Maar vind het dan gelijk eng.. straks gaat t mis.. heb totaal geen klachten behalve ontzettend veel bandenpijn. Ik draai heel veel snachts. En mijn man zei vanmorgen dat ik onwijs heb liggen kreunen bij omdraaien alsof ik heel veel pijn had. Moet tot 12weken wachten voordat ik naar vk kan