19 Reacties
2 jaar geleden
Als je je zorgen maakt, kun je altijd de ha bellen. Jij kent je kind het beste en als die niet zich zelf is kun je het altijd laten checken.
Maar hier heb ik ook een meisje wat normaal een veelvraat is en momenteel heel veel weigert en weinig eet en drinkt. Ze sliep een tijdje 1 slaapje maar doet er idd nu ook weer 2, en gaat tussen 17-18 naar bed omdat ze echt moe is dan. Maar ik heb het idee dat ze ook in een sprong zit, ik zie veel nieuwe vaardigheden. En ze was ziekjes dus dat werkt ook niet mee.
2 jaar geleden
Onze dochter is bijna 14 maanden en zit nu in een sprong. Weigert ook te eten. Maar weigert ook slaapjes overdag dus komt soms niet eens aan 1,5 uur op een dag. Ook ‘s nachts is ze weer veel wakker.
Als je dat vele slapen niet vertrouwt, gewoon bellen en even vragen. Misschien stellen ze je direct gerust en anders is een check nooit verkeerd.
2 jaar geleden
Hier mijn zoontje van 14 maanden die ook soms wel 3x overdag slaapt, minder eet en drinkt. Denk dat het een sprong is en hij krijgt kiezen. Ook loopt hij sinds 2 dagen achter een Loopwagen en om de tafel, denk dat alle ontwikkelingen hem gewoon veel energie kosten.
Je kunt altijd de huisarts erover bellen, maar denk dat er gewoon veel in het hoofdje gebeurd
2 jaar geleden
Heeft mijn zoontje ookbeen keer veel erger gehad tijdens een sprongetje in combi met tandjes. Maar zolang ze niet afvallen en natte luirs hebben is het oké.
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Vanavond weer geen hap
Gisteravond wilde hij niet eens een eerste hap, alleen maar wegdraaien en huilen. Pas toen papa en mama allebei aan tafel zaten én hij met een speeltje mocht spelen (afleiding) deed hij z'n mond open omdat hij tijdens het spelen niet doorheeft dat hij z'n mond open doet. Uiteindelijk heeft hij alles opgegeten en yoghurt na.
2 jaar geleden
Die van mij weigerd nu te eten sochtends maar geef ik ene krekker eet hij wel op helemaal nee schudden als ik een stukje brood geef..
2 jaar geleden
Ik denk dat dit normaal is. Bij ons heeft hij dit ook een tijdje gehad, begint sinds vrijdag weer een beetje zichzelf weer voelen. Hij is echt een Bourgondiëer, maar de af gelopen anderhalf week ging het met moeite erin.
Ik denk dat het bij hem gepaard ging met een sprong en een griep (6e ziekte)
Hij had bultjes over zijn lichaampje/hoofdje en het jeukte zelfs. Leek wel op eczeem... Herkenbaar?
Veel laten slapen en genoeg laten drinken. Des noods geef je hem diksap om toch aan zijn vocht te komen. Eten wel blijven geven, maar drinken is toch belangrijker.
Sterkte met jullie mannetje.
2 jaar geleden
Mijn zoontje eet al 3 dagen slecht maar drinkt gewoon goed moet ik me zorgen maken hij wil zn avond eten niet ontbijt niet en middag eten niet ik geef hem dan een krekkertje die hij met moeite op eet begin er nu echt mee tezitten hij is 1 dag goed ziek geweest dacht zelf een buikgiep..
2 jaar geleden
Mijn zoontje eet al 3 dagen slecht maar drinkt gewoon goed moet ik me zorge ...
Zijn er dingen die hij toch zou willen eten? Gepureerd fruit of groente?
Brood dopen in fruit ofzo?
Is z'n gedrag gewoon goed? Vrolijk en allert?
Als je je zorgen maakt altijd de huisarts bellen he?
2 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Zijn er dingen die hij toch zou willen eten? Gepureerd fruit of groente?
B ...
Nee weigerd echt alles.. Verder gwn vrolijk lekker bewegen spelen ect alleen sneller moe dan normaal
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Van alles kan mogelijk zijn.. Hier heb ik dit een paar dagen gehad, raakte ...
Jaa als ik in zn mond kijk is er 1 kies door boven en de rest best gezwollen
2 jaar geleden
Ik weet niet meer wat ik moet doen... Wordt in de nacht wakker, overdag weinig eten of lippen stijf op elkaar houden... In de nacht wakker worden van de honger. Geen speen willen in bed of overdag meer.
Heeft wel 3 dagen koorts en vorige week begin deze week last gehad van plekjes. Waarschijnlijk 5e ziekte of waterpokken (niet veel).
Wat kan ik doen zo dat hij toch eet en drinkt en toch wat beter slaapt snachts? Hij slaapt bij ons op de kamer dus zijn allebei helemaal op van slaap gebrek 😓