212 Reacties
3 jaar geleden
Gisteren lekker met ons kleintje wezen douchen. Papa kleed hem weer aan en ik neem hem mee voor de voeding. Na de voeding lekker in bed.. kleintje bleef jengelen.... papa gaat kijken en komt er achter dat kleintje helemaal geen luier om het en dat het bedje en kleintje zeiknat zijn..
3 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Mijn vriend zegt overigens ook regelmatig tegen de baby dat als hij zo door ...
Dat word hier ook regelmatig gezegd 🤣🤣🤣
3 jaar geleden
Ergens in de eerste week toen onze kleine man na 3 nachten op onze borst slapen eindelijk voor t eerst zonder huilen in de co sleeper lag te slapen en k eruit moest om te kolven en erna de fles te geven, k beneden in alle rust de kolf spullen klaar aan t zetten was om eerst te gaan kolven terwijl de kleine boven mn vent wakker aan t houden was en hij aan t wachten was op de fles... komt naar beneden en vraagt om de fles, waarop mijn reactie was, maar moet eerst kolven..🤦♀️
Oeps... boze vent dat de kleine eerst komt voor t leegzuigen van mn tieten🤣
3 jaar geleden
Reactie op LMvB
Ik had gisteren een “wheelie” in de supermarkt. Wilde iets onderin de kinde ...
Hahahaha ik zie dit helemaal voor me🤣
3 jaar geleden
Hier ook een eet ongelukje. .ik was haar aan t voeden, maar ze komt s avonds altijd rond etenstijd en wilde nu wel n keer warm eten haha, dus ik haar aan de borst gelegd, ben lekker van mn indische curry aan t smikkelen, valt er wat op haar shirtje, nou die vlek krijg ik er dus niet meer uit😂
3 jaar geleden
Met voeden, zo’n volle borst dat het in haar mondje schiet zonder moeite te doen. En dan laat ze los en merk ik daarna dat haar hele mouwtje nat is....was mijn borst haar lekker nat aan het sproeien 🤣.
3 jaar geleden
Net nadat hij tijdens het verschonen van zijn luier over mij heen probeerde te plassen (niet gelukt, ik stapte precies op tijd achteruit) tijdens het voeden niet in de gaten hebben dat de melk er al als een fonteintje uit kwam en ik hem dus recht in zijn gezicht aan het sproeien was 🤣 hahaha, mama pakt je terug.
3 jaar geleden
Oh en niet opletten met het badje, ik was dit samen met mijn zoon aan het doen en moest even achterom kijken, omdat daar het badje stond en ik hou haar met 1 hand vast, met washandje met zeep, schuift mijn hand ongemerkt naar haar mondje 😬....oeps mondje vol zeep 🧼
3 jaar geleden
Met voeden, zo’n volle borst dat het in haar mondje schiet zonder moeite te ...
Haha hier ook! Alleen sproeide ik zo erg toen ze loste dat heel haar gezicht door mij onder de melk zat. Kon het ook niet tegenhouden en de doek lag net te ver. (Was wel een goede les om altijd een tetra doek alvast over de schouder te hebben hangen.