212 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op JenBR
Hier ook een eet ongelukje. .ik was haar aan t voeden, maar ze komt s avond ...
Groene zeep doet wonderen. Of even onverdunde dreft erop, uurtje laten intrekken en dan in de wasmachine.
On topic: in de kraamweek met verschonen van de luier dacht ik dat hij vast niet NU zou plassen, wel dus.. recht in zijn eigen gezicht 馃檲
3 jaar geleden
Moest vammorgen naar het consultatiebureau en toen heeft mijn zoontje bij de kinderarts in de hand gepoept.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Groene zeep doet wonderen. Of even onverdunde dreft erop, uurtje laten intr ...
Tnx voor de tip! Zichzelf ondergeplast馃き ik doe meestal de luier, afgelopen weekend deed mijn man t voor de 1e x in 3 weken, Loreley had een poepluier, hij doet hem af, pakt de nieuwe luier en voordat hij die om kon doen had ze netjes de hele doek waar ze op lag nog n keer ondergepoept. .haha heeft hij weer馃槀
3 jaar geleden
Reactie op JenBR
Hier ook een eet ongelukje. .ik was haar aan t voeden, maar ze komt s avond ...
Hier ook regelmatig koud eten... alsof hij het mij niet gunt
3 jaar geleden
Onze peuter wilde net na het boodschappen doen zelf uit de auto klimmen (doet ze vaker, dus op zich prima, kon ik alvast een huilende baby uit de auto halen).
Glijdt ze uit, klapt met haar gezicht tegen de wielkas aan en nu is er een stukje tand afgebroken... de eerste blijvende schade is na 2,5 jaar in the pocket. Heeft nog lang geduurd als je ziet wat voor capriolen het kind steeds uithaalt.
3 jaar geleden
Reactie op BabyRH
Vannacht lukte het me niet het speentje in zijn mond te stoppen terwijl ik ...
Hahaha dit heb ik ook soms, soms stond ik tegen haar neus aan te drukken. Zij maar bewegen met haar hoofd om haar speentje te pakken & ik maar denken waarom pak je em niet. Ja nou mama dit is me neus niet me mond 馃槀
3 jaar geleden
Als we net gaan avond eten komt ze soms nog tegelijkertijd voor een flesje. Nou begint me peuter gelukkig nu met zelf eten, met troep en al 馃ぃ. Maar t is wel een paar x gebeurd dat ik me peuter eten moest geven & haar flesje, dus ik ondersteun t flesje met me kin. Dan ineens plot uit haar mond, met melk over haar gezicht omdat ze dan net een rare beweging maakte. Of als ik een hap nam van me eten, lag er ineens eten op haar omdat blijkbaar niet alles in me mond ging 馃ぃ. Ze heeft mij ook melkspetters gegeven omdat ze net ging niezen tijden haar voeding.
Tijdens haar luier verschonen, wilde ik haar schone luier vast maken. Leek net alsof ze aan t dansen was, want ze bewoog heel de tijd met haar heup heen en weer en lachje erbij trekken omdat ze niet snapte waarom mama in deuk lag het zag er echt grappig uit. Bij het CJB heeft ze heel die weegschaal ondergeplast, was haar eerste x CJB 馃槀. Ze heeft ook tijdens t verschonen spuitpoep gehad, dus mama zat lekker onder 馃ぃ