212 Reacties

3 jaar geleden

O heerlijk al die berichtjes weer. Mijn baby zat onder de dreft toen ik met baby in de draagzak stond af te wassen en ik een pan te hard liet vallen 🤣 Verder ook van de week toen hij snachts sliep elke keer speentje gegeven was hij gewoon helemaal nat, logisch dat hij zo huilde arm kind.

3 jaar geleden

Zoonlief heeft net in mijn decolleté gespuugd 😬

3 jaar geleden

Een grappig mama moment, omdat het “mis” ging bij papa. Mijn vriend ging hem verschonen (ein-de-lijk een poepluier, want die kwam niet zo vaak) en hij schreeuwde ineens “shit shit shit, kom aarghhh” dus ik denk wat is er nou aan de hand? Had hij de volle luier weg gehaald (nog niks eronder) en hij had alvast enthousiast de beentjes omhoog gedaan, voordat hij de natte doekjes of luier pakte. Het was schijnbaar een hele goede positie om nog even verder te poepen en in plaats dat m’n vriend de schade beperkte, stond hij te roepen om hulp. Ik kwam niet meer bij en zei: “maar leg er dan nog gauw wat onder!”. Dat deed hij niet en het bleef maar komen😂 Het enige wat hij kon zeggen was als dit mij ooit zou overkomen, hij mij ook niet zou gaan helpen haha. Vervolgens nadat hij alle poep had weggehaald en klaar was om hem nu eindelijk een luier om te doen, besloot de kleine om ook nog eens te plassen (precies op z’n schone kleertjes en luier) en kon alles weer opnieuw 😂 Verder ben ik met de kleine tegen de deur aangelopen met zijn hoofd, maar ik was vooral degene die daarom moest huilen. Herken ik alle verhalen waarbij je met je hoofd nog even de fles “vasthoudt” totdat de kleine het ineens met zijn eigen hoofd “vasthoudt” En heb ik natuurlijk nooit om hulp geroepen toen de kleine bij mij de hele houten vloer onder plaste 😅 Al denk ik ook dat hij mijn onhandige genen heeft geërfd, want het allereerste wat hij deed nadat hij was geboren was plassen recht omhoog in z’n eigen gezicht en mond 😂

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Haha, daar heeft onze zoon ook een handje van!

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Vannacht lukte het me niet het speentje in zijn mond te stoppen terwijl ik ...
Ik heb zo hard gelachen om dit bericht! 😂

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Ons mama ‘parfum’ 🤢

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Of in een oor ofzo.. haha zo herkenbaar dit
En je dan maar afvragen waarom het speentje niet blijft hangen 😆

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Haha ik kon dit niet eens zonder te lachen aan mijn man vertellen 🤣. Kreeg bijna de slappe lach 😅

3 jaar geleden

Ik wilde de vitaminedruppels onder het voeden met een lepeltje in zn mondje doen. Maar het ging mis en de inhoud van het lepeltje belandde in zijn oog 😅 Moest daarna met baby met rood oog naar consultatiebureau. Op de vraag of ik hem ook zn vitamines geef zei ik: tja, vandaag niet, ze belandden in zijn oog. De vrouw van het cb bleek niet dezelfde humor te hebben en keek me aan alsof ik het expres had gedaan 😂

3 jaar geleden

Reactie op Sazzy

Ik wilde de vitaminedruppels onder het voeden met een lepeltje in zn mondje ...
Hahahah! Ik had dit met infacol. We zijn ook nog naar de huisarts geweest voorzekerheid maar gelukkig kon het geen kwaad na paar dagen was het over.

3 jaar geleden

Voor het eerst sinds lange tijd weer eens een keer aan kunnen kleden voor de voeding van de kleine... uiteraard spuugt ze dan de hele boel onder... straks tijdens het middagdutje van de peuter maar weer een nieuwe poging om schone kleren aan te trekken.

3 jaar geleden

Ik was aan het schoonmaken met wegwerpschoonmaakdoekjes en mijn vriend was de baby aan het verschonen, daarna gaf hij hem aan mij maar hij rook zo chemisch.. per ongeluk afgeveegd met een schoonmaakdoekje ipv billendoekje 😬 gelukkig alleen plasluier. Arm kind, vieze chemische ‘oceaan’ lucht haha.

3 jaar geleden

...ik vond nog een luier in een maatje kleiner...

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Hahaha ik zie het helemaal voor me 🤣

3 jaar geleden

Mijn dochtertje zat lekker bij haar papa en ik ging na of ze mijn gezichtsuitdrukkingen zou nabootsen. Toen ik mijn tong uitstak deed ze dat heel serieus na en mijn vriend moest zo hard lachen dat de baby verschoot en keihard begon te wenen 😛

3 jaar geleden

Telefoon op zn hoofd laten vallen tijdens het maken van een selfie, oeps! Hij sliep gewoon door🤭

3 jaar geleden

Reactie op Sazzy

Ik wilde de vitaminedruppels onder het voeden met een lepeltje in zn mondje ...
Hahaha die mensen van het CB zijn echt afschuwelijk 🤣

3 jaar geleden

Eerste keer dat ik een luier verschoonde van mijn zoontje, moest ik ook zijn temperatuur meten, ik ging dichtbij met mijn gezicht om het gaatje te zoeken en mijn vriend zei nog: pas maar op want soms komt er wat mee.. Hij had de zin nog niet afgemaakt en mijn zoontje spuit letterlijk met volle kracht de dunne borstvoeding poep in mijn gezicht.. Omdat ik zo moest lachen, en ik van onderen nog niet helemaal hersteld was, liet ik zelf ook alles lopen 😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje ligt eindelijk na vanaf 8u bezig te zijn geweest hem in slaap te krijgen, te slapen! Wel op mijn schoot, maar toch, hij slaapt! Heerlijk.. mijn vriend geeft me een lekker flesje drinken, ik maak m open en.... allllles spuit uit het flesje, dus ook over mijn zoontje heen!! Heel zijn gezicht nat en er komt me toch een zielig huiltje uit... zo zielig maar tegelijkertijd ook zo grappig 🤣 Snel z’n gezichtje afdrogen, en wonder boven wonder: hij slaapt gewoon weer verder !!

3 jaar geleden

Wij spelen op de JBL boxje muziek als hij gaat slapen. Lekkere snoezel muziek, wordt hij rustig van en slaapt heerlijk in. (Aanrader op spotify: lullaby baby music. Hebben ze heel schattig walt-disney, the Beatles en Micheal Jackson muziek omgetoverd in baby muziek) ( ╹▽╹ ) Mijn man en ik delen samen 1 boxje. Dus als hij zijn BT nog aan heeft terwijl ik muziek aan het luisteren ben gaat het boxje uit of komt zijn media geluid er doorheen.. Je begrijpt het al... Hij heerlijk slapen boven en ik beneden die beetje bleu een filmpje wil kijken van een hond... Hoorde wij keihard vanuit de babyfoon het geluid/muziek! Ik schrok ervan! Maar hij sliep gelukkig stevig vast( ꈍᴗꈍ)