212 Reacties
3 jaar geleden
Dat je voor het eerst met de hond en je uk in de draagzak gaat wandelen (koud, dus de uk goed verstopt onder mijn jas) en ze dan zo'n kneiterharde scheet laat dat je rare blikken krijgt van de mensen die aan de overkant van de straat voor het stoplicht staan te wachten....
#wasn'tme!
3 jaar geleden
Dat je na het voeden nog op de bank zit om je uk te laten boeren als de pakketbezorger aan komt lopen, hij druk gebaart en jij denkt dat ie heel lief probeert te feliciteren in gebarentaal en dat ie t pakketje wel even voor de deur zet, waarop jij vrolijk je duim opsteekt en zwaait, en dan pas ontdekt dat je nog een blote tiet uit je voedingstrui hebt hangen...
#akward
#nipplegate #heeftdiemanookeenpleziertje
3 jaar geleden
Wanneer je denkt bij het aankleden en vertrekken denkt ‘oh mutsje is nog wat groot, hmm kan er wel mee door’ om dan dit te zien aan je aankomt aan je bestemming. Ooopsie 😅
Ps. Er was nog genoeg ademruimte hoor.
3 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Mijn vriend zegt overigens ook regelmatig tegen de baby dat als hij zo door ...
Hahaha zo herkenbaar! Bij ons in de buurt is een anonieme vondelingenklep, daar kun je je baby heenbrengen (omg echt erg als je er zo over nadenkt 😥), en dan zeggen we voor de flauwekul dat ze stil moet zijn anders brengen we haar naar de babyklep 🙈 ohja en ze heer Tess en mijn vriend heeft haar de geweldige bijnaam Testikel gegeven 🤣🙈 kan eigenlijk echt niet hahaha
3 jaar geleden
Met m'n eerste riep m'n man altijd je bent zo'n lekker kindje met een beetje peper en zout eet ik je zo op... Ik stond toen in de keuken en zij lag in haar kinderwagen (was makkelijker) dus ik pak het pepermolentje en hield deze boven haar hoofdje... Ik draaide niet maar er kwam gemalen peper uit zo in haar oogjes... Zij krijsen ... Mijn man keek mij vol ongeloof aan en nu zegt hij dat niet meer 🤦🏻♀️
Afgelopen week voor het eerst met de newborn in de kinderwagen naar de speeltuin met grote zus... Ik hielp haar bij de glijbaan liet dus de kinderwagen los zonder deze op de rem te zetten.... Newborn kwam zo bij een andere papa terecht die hem tegenhield. Iedereen keek me aan van wat is er mis met haar?! Ik zo roepen sorry mensen het is echt weer even wennen heurrr.... 😂
3 jaar geleden
Reactie op miniiime
Eerste keer dat ik een luier verschoonde van mijn zoontje, moest ik ook zij ...
Haha om deze moet ik echt lachen 😀
3 jaar geleden
Vraag je aan je man of hij even de luier wil checken, zodat je zelf verder kan gaan het het afwassen van de kolfspullen, is het pakje billendoekjes leeg. Netjes een nieuw pakje aan hem gegeven om hem vervolgens in de kamer tegen de kleine te horen zeggen: oh, je hebt alleen een plasluier, dan heeft papa het doekje helemaal niet nodig!
Dus ik maar even de hoek om gekregen en gevraagd wat hij zei... zijn billetjes worden elke schone luier netjes schoon gemaakt, ook met een plasluier! Hoe denk je dat hij luieruitslag zal krijgen, grapjas! Zijn reactie: oh, moet dat?! Doe ik ook niet na het plassen 🤦🏻♀️
3 jaar geleden
Oh en nu ook weer... hebben jullie dat ook wel eens dat je netjes een plasluier voor de voeding hebt verschoond, alleen zodat hij tijdens de voeding de luier lekker aan het vol kakken is? Of soms zelfs direct, wanneer je de luier nog aan het dichtmaken bent? Dan denk ik wel, had dat nog ff in die vorige luier gedaan! Is veel efficiënter, maar denk niet dat hij hier een boodschap aan heeft...