212 Reacties

3 jaar geleden

Haha nou ik was aan het kolven met de medela freestyle met een kolf bh die je niet vast hoeft te houden.. ging opeens de deurbel. Dus ik doe een wijde shirt er over heen aan en ren naar de deur. Het was de postnl bezorger en die keek heel raar naar mijn borstgedeelte omdat die hele grote uitstekende puntige borsten zag. Het was een broekie volgens mij had hij nog nooit een kolvende mama gezien :)

3 jaar geleden

Wij hebben een hond van 5 jaar en ons zoontje is bijna 11 weken. Nou dan krijg je ook de mooiste combinaties. Als de kleine bij mij ligt te slapen denk de hond. Daar kan ik bij liggen. En ze ploft haar 12 kilo zo bovenop mijn zoontje🙈. Of, Als mijn zoontje wakker is en op mijn benen staat (met ondersteuning natuurlijk) denk de hond: ach nu kan ik op haar schoot liggen. En duwt zomaar mijn zoontje opzij. Wat een geluk dat ik hem vast had, anders had hij naast me op de bank gelegen😂. Of: De hond eist aandacht maar is wat huiverig voor die armpjes. Maar ze is dan zo druk met haar neus tegen en onder mijn arm aanneemt duwen dat het ook wel eens voorkomt dat ze zijn armpje beweegt. Dan van schik toch even wat voorzichtig om aandacht vraagt😅. Het komt ook nog wel eens voor dat als ik onder de douche sta, ons zoontje aan het huilen is. Mijn vriend komt dan met hem boven en zegt: ik krijg hem niet stil. Waarop mijn antwoord is: en wat moet ik daar nu aan doen? Ja dat weet mijn vriend dan ook niet. Dus dan krijgt hij de tips: wiegen en rond lopen. Je kunt het😬😂.

3 jaar geleden

Slechte maar grappige opa oppas momenten... 🙈 Vandaag paste opa en het zusje van mijn vriend op mijn dochter.. Zusje heeft geturft.. Opa heeft 12 x!! Gezegd oh, hoe ging dat ook al weer. 🙈 Maar het grappigste is nog... Hij heeft 't gepresteerd om de luier achterstevoren aan te doen 🙈 de plakband zat op d'r billen... 🙈 Hij vond 't al zo lastig om de luier aan te doen... Hahaha hahah

3 jaar geleden

Oei loeder vader hier 😂 Ik vraag net; wat is die vlek op je shirt (baby ligt op zijn borst te slapen) hij zegt; ze kwijlt. Ik; ohh oké Paar minuten later, baby draait hoofd als slapend. Ik denk wat zit er nou naast haar mond.. (net te donker om goed te zien. ik kijken met het licht van m’n telefoon.. wat denk je🤣🙈 M’n vriend had chocolade gegeten en een stukje geknoeid op zijn shirt😂 daar lag ze lekker in met der mondhoek 😂😂

3 jaar geleden

Esmee zat bij mij in bad. Ik hield haar met 1 hand vast, want ik wilde een washandje natmaken met de andere hand. Op dat moment moest ze niezen, maar zij niest vrij uitbundig. Door haar flinke nieskracht dook ze voorover, kopje onder het water in. Uit reflex had ik haar binnen een miliseconde weer boven gelukkig. Mijn man zat ernaast en lag helemaal in een deuk. Ik voelde me zooo schuldig! Nu elke keer dat Esmee niest zegt mijn man met 'haar stem'; duiken mama! 😂😂

3 jaar geleden

Ok... we hebben lange tijd niet zo vreselijk hard gelachen, dus ik deel heel graag een tip! Heel puberaal maar o mijn god, wat is dit grappig!!! Download de app "wombo" en kies een mooie foto van je kleine uk waar hij/zij goed de camera in kijkt. Slappe lach gegarandeerd... Voel me er niet perse een goede moeder door, maar heb wel mijn buik(lach)spieren goed getraind 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Ok... we hebben lange tijd niet zo vreselijk hard gelachen, dus ik deel hee ...
Hahah ik kende dit niet dus vandaag even gekeken🤣

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Hahah ik kende dit niet dus vandaag even gekeken🤣
En, welk nummer heb je gekozen..?

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

En, welk nummer heb je gekozen..?
Ben ze allemaal beetje afgegaan🙈 Numa Numa en chuc juc hilarisch🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Ik ga het ook uitproberen 🙈 ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Haha wat slecht! Vrolijkt me goed op deze vaccinatiedag, dankjewel 🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Bedankt voor deze tip! Hilarisch dit! 😂

3 jaar geleden

Wanneer je denkt bij het aankleden en vertrekken denkt ‘oh mutsje is nog w ...
HAHAHAHA ik ga stuk hier 😂

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Whahaha ik plaste zowat in mijn broek🤣🤣

3 jaar geleden

Wanneer je moet gapen en je zoontje keihard in je mond niest na t drinken van zn flesje.. top lekker die zoutige melkspetters 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Wat een goede tip! Hier ook vreselijk gelachen!

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Bedankt. Dit had ik even nodig 😁

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Wij hebben ook scheef gelegen🤣🤣

3 jaar geleden

Wij wonen in Curaçao en hier in de tuin lopen hagedissen....ik zat op de grond en onze kleine in de wipstoel, samen lekker te kletsen en spelen. De hond komt een bloedgang naar binnen gerend met jawel een hagedis in z’n mond, levend, spartelend, bloedend, zonder staart!!! Ongeveer 30 minuten bovenop de bank gestaan, gegild met een overstuur kind, omdat ik zo gilde😅 ik kan er nu om lachen, laten we het daarop houden!

3 jaar geleden

Onze baby had deze week 2 wenochtenden bij de opvang; dinsdag en vandaag (donderdag). Dinsdag heb ik hem lopend met de kinderwagen gehaald en gebracht. Vanochtend met de draagzak gebracht. Vanmiddag was ik een beetje duizelig en mijn vriend wilde ook een keer mee om te kijken waar de opvang zit (dinsdag en vanochtend moest hij werken en we hebben geen rondleiding gehad door tante Corrie). Maxicosi meegenomen, maar in de auto laten staan met het idee dat we het kind er zo in kunnen zetten. Dus zo gezegd, zo gedaan. Hop, kind in de maxi cosi en gaan met de banaan. Tot we 50 meter verder zijn en mijn vriend ineens zegt: heb je hem wel vastgemaakt met de gordel? Oepssss 🤭 Het was gelukkig een rustige doodlopende straat dus we konden meteen stoppen en heb hem toen maar vast gemaakt. Meestal zet ik hem met maxi cosi en al in de auto en dan is dat mijn ritueel dat ik hem vast maak. Nu alleen kind erin en tuigje dicht. Loedermoeder 🙋🏼‍♀️ Nee grapje, viel best mee en mijn vriend was er gelukkig wél bij met zijn hoofd